نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نام و فرهنگ بسیج را مایه آرامش جامعه برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در جمع گروه‌های جهادی در صبحگاه مشترک سپاه عاشورا گفت: هر جا نام بسیج باشد آنجا آرامش حاکم است چرا که نام و فرهنگ بسیج آرامش می‌آفریند در دوران دفاع مقدس اگر بسیج در کنار سپاه و ارتش نبود معلوم نبود سرنوشت جنگ چه می‌شد امروز هم در سازندگی کشور نام بسیج امیدوار کننده است.

 بسیج سازندگی انصافا به وظیفه خود به خوبی عمل کرده است و همان راه دوران جنگ تحمیلی را استمرار بخشید.

من در جریان زلزله کرمانشاه از نزدیک فداکاری‌های بسیج سازندگی سپاه را دیدم همچنین در جریان زلزله میانه و سراب نیز بسیج سازندگی سپاه عاشورا نقش آفرینی کرد.

 امروز هم خانه‌های کوچک توسط بسیج برای مددجویان کمیته امداد احداث شده و در اختیارشان قرار گرفته است که برایشان آرامش آورده و می‌توان گفت بسیج در بحث سازندگی هم برای توسعه کشور و هم برای محرومیت زدایی تلاش‌های زیادی داشته و دارد.

سردار عباس قلیزاده فرمانده سپاه عاشورا هم گفت: از اینکه جهادگران عزیز در راستای رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا قدم برداشتند سپاسگزار هستیم نیرو‌های بسیج از اول انقلاب در همین راستا در تمامی صحنه‌ها حضور داشتند و امروز هم که رزمایش گروه‌های جهادی در کل کشور برگزار می‌شود برای اجرای رزمایش ده روزه در سطح استان آماده هستند.

از اقدامات بسیج می‌توان به تشکیل ۲۷۰۰ گروه جهادی اشاره کرد که با همکاری تمامی ادارات در جهت حل مشکلات نیازمندان قدم بر می‌دارند و این حرکت عظیم هم از امروز تا ۲۶ اردیبهشت با عنوان رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ادامه خواهد داشت.

 از اقدامات مردم عزیز استان آذربایجان شرقی و دولتمردان در بسیج سازندگی ۳۶۷ میلیارد تومان برای صرف در پروژه‌های محرومیت زدایی هزینه شده و ۶۵۶ میلیارد تومان برای تهیه جهیزیه، آزاد سازی زندانیان، ایجاد اشتغال برای نیازمندان و دیگر زمینه‌ها هزینه شده است.

امسال طرح آبرسانی به ۱۲۱ روستای محروم با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان صورت می‌گیرد و در راستای کمک به دولت نیز در طرح نهضت ملی مسکن احداث۳ هزار واحد مسکن در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.