وضعیت مطلوب ذخیره کالا‌های اساسی در لرستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: وضعیت ذخیره کالا‌های اساسی در استان مطلوب است و شهروندان نگرانی برای تامین مواد غذایی و مصرفی نداشته باشند.

سید عماد شاهرخی گفت: در حال حاضر ۶۰ گروه بازرسی، بر توزیع و قیمت گذاری کالا‌های اساسی در لرستان نظارت می‌کنند که نیمی از این تعداد در مرکز استان مستقر هستند.

وی می گوید: بازرسان اصناف و بازار، نظارت جدی و مستمری در خصوص کشف تخلفات از جمله احتکار، تقلب، گران‌فروشی و عدم درج قیمت انجام می‌دهند.

وی همچنین اضافه کرد: هشت هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی از ابتدای فروردین امسال تا هفته نخست اردیبهشت جاری برای تنظیم بازار و مبارزه با گرانفروشی در سطح لرستان صورت گرفته است.

شاهرخی با اشاره به اینکه طی چهار ماهه منتهی به فروردین امسال در مجموع ۱۴ هزار مورد بازرسی از بازار استان انجام شده است گفت: از این تعداد هشت هزار و ۱۰۰ مورد در فروردین بوده که در این راستا سه هزار پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

یک هزار و ۲۰۰ تن گوشت مرغ از اواخر اسفند سال گذشته تا اواخر فروردین امسال، همچنین ۱۶ تن گوشت قرمز و یکهزار و ۱۰۰ تن روغن ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز نیز توزیع شده است.

۵۳ هزار واحد صنفی در لرستان وجود دارد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.