پرویز توسلی زاده کرمانشاه را یکی از امن‌ترین استان‌های کشور دانست و خواستار این شد تا رسانه‌ها چهره واقعی و زیبای کرمانشاه را به مردم نشان دهند.

 توسلی زاده در نشست شورای معاونین دادگستری کرمانشاه، گفت: بر اساس آمار موجود و اعلامی از سوی برخی مراجع ذیصلاح، کرمانشاه یکی از استان‌های امن کشور است. در بسیاری از جرائم کرمانشاه جزو استان‌های انتهایی کشور است و حتی در مورد نزاع‌های خیابانی که گاهی به غلط بیان می‌شود که استان کرمانشاه در رده‌های اول قرار دارد، جزو استان‌های میانی به پایین است.

به گفته توسلی‌زاده، با اینکه بر اساس آمار استان کرمانشاه از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود، اما متاسفانه برخی شبکه‌ها در فضای مجازی با نمایش دادن برخی ناهنجاری ها، کمک می‌کنند که تصویر نامطلوب در افکار عمومی نسبت به استان شکل گیرد. نیاز داریم با فرهنگ سازی و نیز آگاهی بخشی کمک کنیم چهره واقعی استان را به همه نمایان کنیم و در این مسیر بدون شک نیازمند کمک رسانه‌های استان برای نشان دادن چهره‌ای زیبا از استان کرمانشاه هستیم.

توسلی زاده گفت: بسیاری از استان‌هایی که در نگاه مردم جزو استان‌های خوب و امن محسوب می‌شوند، اما در ارتکاب جرائم و خشونت بالاتر از استان کرمانشاه قرار دارند، نقش رسانه‌ها در این مقوله بسیار نمایان و حائز اهمیت است. کرمانشاه استانی امن است و با وجود ظرفیت‌های فراوان هنوز آنگونه که شایسته است شناسانده نشده است.

 سال گذشته یکی از مواردی که به صورت جدی و با نشست‌های مرتب قضائی انتظامی مورد رصد دقیق قرار گرفت بحث تیراندازی در استان بود،  تیراندازی‌ها یکی از عوامل ناامنی و برهم خوردن نظم عمومی به حساب می‌آیند. بر این اساس با رصد دقیق و در نشست‌های قضائی انتظامی این مورد به صورت جدی و دقیق مورد رصد قرار گرفت و خوشبختانه موارد موفقیت زیادی حاصل شد و با رصد افراد دارای سوء سابقه، به بسیاری از خودنمایی‌ها در این خصوص پایان داده شد.

آقای توسلی زاده از مردم، مسئولین و خصوصا اصحاب رسانه‌ها خواست تا با نمایش چهره واقعی و زیبای استان کرمانشاه، به حل بسیاری از مشکلات اجتماعی و نیز جذب سرمایه و سرمایه گذار کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.