دبیر نخستین جشنواره ملی پانتومیم گفت: نخستین جشنواره ملی پانتومیم به میزبانی زنجان از امروز آغاز شد.

ساسان قجر گفت: نخستین جشنواره ملی پانتومیم به میزبانی زنجان از امروز ۲۰ اردیبهشت ماه در زنجان آغاز می‌شود.

او می گوید: ۱۱ اثر راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره طی ۲ روز در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان به روی صحنه می‌روند.

به گفته دبیر نخستین جشنواره ملی پانتومیم آئین اختتامیه و معرفی برگزیدگان ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در فرهنگسرای امام خمینی  برگزار می‌شود.

قجر گفت: ۴۱ گروه که از ۲۱ استان کشور متقاضی حضور در نخستین جشنواره ملی پانتومیم بودند، ۱۷ گروه خارجی نیز مایل بودند به عنوان مهمان در این جشنواره باشند که به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها، حضور گروه‌های خارجی در این رویداد هنری به سال آینده موکول شد.

او می گوید: نزدیک به هشت سال برای راه اندازی جشنواره ملی پانتومیم در زنجان تلاش کردیم.

دبیر نخستین جشنواره ملی پانتومیم با بیان اینکه جابجایی مدیران در سطح ملی و استانی دلیل عمده تأخیر در تأسیس و برگزاری این جشنواره بود، گفت: ۱۱ اثر از بین ۴۱ اثر متقاضی حضور در این جشنواره، در مدت ۲ روز برگزاری این رویداد هنری در زنجان به روی صحنه می‌روند.

او می گوید: یونس ولی پور، فرزان دلفانی، حمید عزتی کلی و حمیدرضا رستم‌خانی اعضای هیات انتخاب آثار این جشنواره بوده و علیرضا ناصحی، یاسر خاسب و یونس ولی پور داوری آثار نخستین جشنواره ملی پانتومیم ایران را بر عهده دارند.

قجر گفت: مصطفی محمودی به عنوان دبیر و امین اشرفی به همراه علی آقاجانلو به عنوان داوران بخش منتقدان جشنواره ملی پانتومیم ایران انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.