دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از احضار یکی از مدیران این شهرستان به دلیل ترک فعل و تضییع حقوق عامه خبر داد.

اسماعیل بلوچ زاده گفت:طبق گزارش نیروی انتظامی، ترک فعل یکی از مدیران ادارات ارائه دهنده خدمات عمومی، موجب اختلال در روند خدمت رسانی به بخشی از مردم شهرستان شده بود که بلافاصله برای فرد مذکور پرونده قضایی تشکیل و به دادسرای زرند احضار شد.

او می گوید: هر جرمی دلایلی دارد و ما با بررسی دقیق تمام جوانب، نقش دستگاه‌ها را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم تا اگر ترک فعلی در مسیر انجام یک جرم، صورت گرفته باشد متناسب با کم کاری، اهمال و یا خودداری مسئولان از انجام وظایف قانونی خود، اقدامات قضایی را انجام دهیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از سرقت به عنوان یکی از جرائم پرتکرار در این شهرستان نام برد و خواستار پیشگیری‌های بیشتر و موثرتر دستگاه‌ها و مردم در این راستا شد.

حجت الاسلام بلوچ زاده می گوید:سرقت‌های اموال عمومی از قبیل سیم‌های مخابراتی بعضا باعث اختلال در روند زندگی مردم می‌شود و ضرورت دارد مسئولان با حساسیت بیشتری این موضوعات را پیگیری نمایند و دستگاه قضایی نیز در چارچوب قوانین و مقررات از مدیران حمایت خواهد کرد.

این مقام قضایی گفت: که با نصب دوربین‌های سطح شهر و روستا‌ها میزان جرم کاهش یافته است، ولی همچنان ما پیگیری خواهیم کرد تا انشاالله روزی آمار بزه ارتکابی از سوی خلافکاران را به پایین‌ترین درجه سوق دهیم و این با کمک و همکاری تمام دستگاه‌ها و نیز شهروندان محقق خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار