مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام استاد رحیم علی‌آبادی در سرخس در حال برگزاری است.

نوروزی گفت:این مسابقات از روز گذشته با حضور ۱۵۰ کشتی گیر از سه کشور در ۱۰ وزن در سالن رامون سرخس آغاز شده است و امروز پایان می‌یابد.

او گفت: در این رقابت‌ها ۱۰ کشتی گیر از کشور ارمنستان، ۱۰ کشتی گیر از کشور مجارستان در کنار ۱۰۸ کشتی گیر ایرانی و ۱۰ نوجوان فرنگی کار سرخسی با یکدیگر رقابت میکنند.

مسئول برگزاری مسابقات بین المللی جام استاد رحیم علی آبادی گفت: کشتی گیران کشور‌های ارمنستان و مجارستان برای آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی اروپا در این رقابت‌ها حضور دارند.

نوروزی گفت: کشتی گیران ایرانی هم تلاش میکنند تا با کسب عنوان در این رقابت‌ها یک نفر از حاضران در اردوی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های آسیایی باشند.

او گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی از برنامه‌های فدراسیون کشتی است؛ این مسابقات هر سال در کشور برگزار می‌شود و امسال سرخس برای اولین بار میزبان این رویداد بزرگ شده است.

نوروزی گفت: شهرستان سرخس قبلا نیز میزبانی مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور را در کارنامه دارد، اما میزبانی مسابقات کشتی فرنگی و با توجه به اینکه این رشته یک رشته المپیکی است نقش بسیار موثری در ایجاد انگیزه و نشاط و جذب ورزشکاران در منطقه و شهرستان خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار