رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: قیمت نان فانتزی و حجیم در استان خوزستان پس از بررسی‌های کارشناسی در روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

امیرحسین نظری  با اشاره به آزادسازی قیمت آرد نان صنعتی و تغییر قیمت نان فانتزی و حجیم گفت: مراکز فروش نان فانتزی و حجیم باید عرضه و تولید را براساس قیمتی که سازمان صمت با کارشناسی تعیین می‌کند، عرضه کنند.

او به ارائه قیمت‌های پیشنهادی از سوی اتحادیه صنف نان‌های حجیم اشاره کرد و گفت: سازمان صمت این قیمت‌ها را کارشناسی و واکاوی می‌کند و قیمت جدید در روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، قیمت جدید آرد نان صنعتی از نیمه اریبهشت امسال اعلام می‌شود که برای مدیریت بازار، علاوه بر بازرسان سازمان صمت، سایر دستگاه‌های نظارتی باید با سازمان جهاد کشاورزی برای جلوگیری از ایجاد تنش همکاری داشته باشند.

این مقام مسئول به بازرسی و توقیف خودرویی که قصد قاچاق روغن در استان خوزستان را داشت اشاره کرد و ادامه داد: در این خودرو ۵۷۰ کارتن روغن احتکار شده کشف شد و پس از رسیدگی به پرونده تخلف، در بازار عرضه می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان پیش از این گفته بود قیمت آرد و نان در استان افزایش نداشته و ذخیره آرد در انبار‌ها مطلوب است.

به گفته امید جهان نژادیان، آرد تولید شده به قیمت هر کیلوگرم ۸۵۰ تومان به دست نانوایان در سطح استان می‌رسد و دولت به منظور جلوگیری از انحراف گندم ارزان قیمت، عرضه خارج از شبکه، استفاده نامتعارف و مبادی غیرضروری، نرخ آرد را واقعی سازی کرد و تصمیم گرفت گندم صنف و صنعت را از حالت یارانه‌ای خارج کند.

این مقام مسئول گفت:  نرخ نان‌های سنتی، لواش  تافتون هیچگونه افزایشی نداشته است.

او گفت: آرد به میزان کافی وجود دارد و همکاران در اداره غله و سایر نهاد‌های تامین کننده آرد حتی در روز‌های تعطیل حضور دارند و پاسخگو هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.