مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: قیمت آرد و نان در استان افزایش نداشته و ذخیره آرد در انبارها مطلوب است.

امید جهان نژادیان گفت: در حال حاضر گندم با در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی خرید، ۱۲ هزار تومان خریداری و با قیمت ۶۶۵ تومان در اختیار کارخانه‌های تولید آرد استان به میزان تامین نان مورد نیاز مردم قرار می‌دهیم.

به گفته او آرد تولید شده به قیمت هر کیلوگرم ۸۵۰ تومان به دست نانوایان در سطح استان می‌رسد و دولت به منظور جلوگیری از انحراف گندم ارزان قیمت، عرضه خارج از شبکه، استفاده نامتعارف و مبادی غیرضروری، نرخ آرد را واقعی سازی کرد و تصمیم گرفت گندم صنف و صنعت را از حالت یارانه‌ای خارج کند.

جهان نژادیان می گوید: در روز‌های گذشته آرد مخصوص نانوایی‌های فانتزی و نان‌های حجیم از سبد حمایتی دولت خارج شد و به به گندم و آرد آن یارانه تعلق نمی‌گیرد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: نرخ نان‌های سنتی، لواش  تافتون هیچگونه افزایشی نداشته است، گفت: آرد به میزان کافی وجود دارد و همکاران در اداره غله و سایر نهاد‌های تامین کننده آرد حتی در روز‌های تعطیل حضور دارند و پاسخگو هستند.

برچسب ها: قیمت نان ، کیفیت نان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
س ح ع
۲۲:۴۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام از یکطرف معاون اول رییس جمهور وشما ها میگوئید نان لواش گرون نشده زیتون بعضی نانوایی ها نان را از 700تومان سه روزه کردن 1500تومن حرف کی درسته نانواا یا شم