جمعی از مسئولین شبکه بهداشت و درمان پارسیان و بیمارستان رستمانی ، در اولین روز از هفته سلامت با امام جمعه شهرستان پارسیان دیدار نمودند.

به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت ، با هماهنگی صورت گرفته با دفتر امام جمعه شهرستان پارسیان ، جلسه ای با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان ، سرپرست بیمارستان رستمانی ، معاونین و مسئولین ستاد شبکه در دفتر حجت السلام والمسلمین حاج آقا بارانی برگزار شد .

دکتر مرتضی توکلی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان در این جلسه به تشریح عملکرد شبکه بهداشت و درمان در ماه های گذشته پرداخت و گفت : مهمترین اقدامات صورت گرفته عبارت است از : افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر کوشکنار ، راه اندازی وتجهیز مرکز خدمات جامع سلامت شهری رازی شماره ۲ در مرکز شهر ، احداث ساختمان جدید شبکه بهداشت ، پوشش واکسیناسیون کووید ۱۹ و افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت فومستان در هفته سلامت ۱۴۰۱

دکتر توکلی گفت : پیگیری مسائل مهم بهداشتی شهرستان از قبیل پسماندها ، بهداشت اب و استفاده از کودهای نامرغوب توسط کشاورزان در دستور کار تیم سلامت قرار دارد .

سپس دکتر حسن احتشامی پور سرپرست بیمارستان رستمانی به افزایش تعداد پزشکان عمومی و متخصص و احداث درمانگاه جدید در بیمارستان به کمک خیرین و دانشگاه علوم پزشکی اشاره نمود .

در ادامه حجت السلام والمسلمین حاج اقا بارانی ضمن تبریک هفته سلامت ، از زحمات تلاشگران عرصه سلامت تقدیر و تشکر کرد و گفت : کاهش موارد بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در بیمارستان ها نشان از زحمات شبانه روزی تیم بهداشت و درمان دارد و ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم .

حاج آقا بارانی گفت : سلامتی امری همگانی است و همه نهادها و ارگان ها میبایست به وظایف خودشان عمل کنند خصوصا در مورد جلوگیری از استفاده کشاورزان از کودهای نامرغوب همه متولیان میبایست از هم اکنون پای کار باشند .

امام جمعه شهرستان پارسیان گفت : رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم نسبت به قبل ، کمرنگ شده که میبایست توصیه های لازم تا ریشه کن شدن بیماری کرونا انجام شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.