فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  شهرستان طبس از ارائه ۹۰ خدمت جهادی در هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار خبازی، در دیدار با امام جمعه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته بسیج سازندگی گفت: نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقش تقویت مسائل عقیدتی و فکری نیرو‌ها در سپاه و بسیج را بر عهده دارد.

او  رمز پیروزی  در سپاه  را تقویت بنیه عقیدتی عنوان کرد و گفت: بسیج سازندگی در ۲۲ سال قبل در چنین روز با انحلال جهاد سازندگی این امر در دستور کار سپاه قرار گرفت و سازمان بسیج سازندگی راه اندازی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  شهرستان طبس گفت: ما قریب به ۱۸۰ گروه جهادی در تمام پایگاه‌های مقاومت داریم که شناسنامه دار هستند.

سرهنگ خبازی از جمله اقدامات جهادی در پارسال را افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد طبس، یادمان شهدای گمنام شهر دیهوک، رزمایش کمک‌های مومنانه، همکاری با جهاد کشاورزی در راستای آفت کشی باغات و جمع آوری محصولات عنوان کرد.

 او همچنین همکاری با شبکه بهداشت و درمان در زمینه واکسیناسیون و کنترل بیماری کرونا در شهرستان، تهیه و توزیع ۲۰۰ تن نهاده‌های دامی در سطح شهرستان با قیمت مناسب، همکاری با شهرداری در اجرای طرح پویش شهر پاک، اعزام یک گروه جهادی به دهستان منتظریه با ارائه خدمات مختلف پزشکی، اعطای وام‌ها اشتغال زایی قرض الحسنه به مبلغ ۴ میلیارد تومان را از دیگر اقدامات جهادی برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی  دیدار با امام جمعه شهرستان، شرکت جهادگران در نماز جمعه، رزمایش جهادگران فاطمی، دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاح کارگاه‌های اقتصادمقاومتی، انجام پروژه‌های عمرانی ،مرمت منازل محرومین، ارسال گروه‌های فنی مهارتی، ویزیت رایگان گروه‌های پزشکی در مناطق محروم، شرکت جهادگران در عرصه‌های بهداشت و درمان، کمک به جمع آوری محصولات کشاورزی، شروع پروژه آبرسانی خط لوله کوثر و احداث مسکن محرومین در بخش دستگردان، لایروبی قنوات روستای دهنو و قائمیه و احداث کانال‌های آبی روستای حلوان از جمله برنامه های هفته بسیج سازندگی  خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.