فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: نان در کرمانشاه گران نمی‌شود.

فضل‌الله رنجبر گفت : هیچ‌گونه افزایش قیمت نان در کرمانشاه رخ نداده و مردم با همان قیمت مصوب قبلی نان مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند.

به گفته فرماندار شهرستان کرمانشاه در خصوص قیمت نان نباید التهاب ایجاد شود چرا که هیچ قانون و دستوری برای افزایش قیمت نان نسبت به آخرین قیمت مصوب آن ابلاغ نشده است.

اگر در هر نانوایی در کرمانشاه نان با قیمتی بیشتر از نرخ مصوب اعلام شده قبلی به فروش برسد، تخلف محسوب شده و تعزیرات حکومتی کرمانشاه برخورد می‌کند .

مجوز کسب و فعالیت اصناف متخلف باطل می شود

فرماندار کرمانشاه از باطل شدن مجوز کسب و فعالیت اصناف متخلف در مرکز استان خبر داد و گفت : علاوه بر پلمب واحد صنفی آن ها، این افراد با نصب بنر به مردم معرفی خواهند شد.

فضل الله رنجبر گفت: برخورد با اصناف متخلف با جدیت در دستور کار قرار گرفته و بدون هیچ گذشتی با افرادی که در نظام اقتصادی و توزیع مواد غذایی مورد نیاز مردم اخلال ایجاد می‌کنند، برخورد خواهد شد.

هر واحد صنفی که مرتکب تخلفاتی نظیر گرانفروشی، کم فروشی، عرضه کالا‌های بی کیفیت، احتکار و ... شود و آن را تکرار کند قطعا جواز کسب وی باطل، مغازه اش پلمب و با نصب بنر به مردم معرفی خواهد شد.

تعطیلی خودسرانه و یا فروش آرد در بازار آزاد جرائمی است که حتما با آن‌ها برخورد و هیچ توجیهی نیز قابل پذیرش نخواهد بود.

امروز اشراف اطلاعاتی خوبی بر کار اصناف به خصوص نانوایی‌ها وجود دارد و قطعا افراد متخلف به سرعت شناسایی و به تخلفات آن‌ها بدون گذشت رسیدگی می‌شود.

از اتحادیه‌های مختلف در مرکز استان درخواست می شود تا نظارت‌های خود را بر اصناف زیرمجموعه خود افزایش داده و هشدار‌های لازم در خصوص موارد مطرح شده و عواقبی که در صورت تخلف در انتظارشان است را به آن‌ها گوشزد کنند.

برخی اوقات ممکن است به خاطر وجود یکسری مسائل، مشکلاتی در زمینه معیشت مردم و کمبود اقلام غذایی در بازار ایجاد شود که مدیریت صحیح و همراهی اتحادیه‌ها و اصناف در کنار کمک مردم می‌تواند این مشکلات را در سریعترین زمان ممکن مرتفع کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.