دبیر قرارگاه ستاد کرونای آذربایجان غربی گفت: بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان به ۱۴۱ نفر کاهش یافت.

دکتر سید جلیل موسوی گفت: در حال حاضر ۱۴۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری هستند، که از این تعداد ۳۲ نفر از ایشان در شبانه رور گذشته پذیرش شدند.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی می‌گوید: در حال حاضر از بین ۶۶ بیمار بستری در مرکز استان، نزدیک به ۲۹ درصد یعنی ۱۹ مورد را کودکان تشکیل می‌دهند.

به گفته وی، بیش از ۷۷ درصد از بیماران بستری در مراکز درمانی استان به شهرستان‌های ارومیه و خوی و بقیه به دیگر شهرستان‌های نوزده گانه مربو ط می‌شود.

متخصص بیماری‌های عفونی اعلام کرد: با احتساب ثبت یک مورد فوتی کرونا مثبت در ارومیه طی ۲۴ ساعت گذشته در مجموع فوتی‌های کرونایی در استان، به ۷ هزار ۵۷۲ مورد رسیده است.

دکتر موسوی از ثبت ۱۴ نفر مبتلای جدید به کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبرداد، و گفت: هم اکنون ۵۶ نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه و ۱۴ بیمار بدحال نیز به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶۸ دوز واکسن به جامعه هدف استان تزریق شده است تا میزان واکسیناسیون در استان به بیش از ۶ میلیون و ۶۷ هزار و ۷۰۰ دُز برسد.

تاکنون در استان آذربایجان غربی ۳۵۷ هزار و ۵۷۷ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.