رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد کرونای آذربایجان غربی گفت: به دلیل عدم استقبال از واکسیناسیون از ابتدای امسال تنها ۴۶ هزار دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

علی افشانی گفت: واکسیناسیون کرونا طی ایام نوروز در استان آذربایجان غربی ۴۶ هزار و ۱۷ دُز بود که نشان از استقبال نکردن شهروندان از تزریق واکسن در این ایام است و با این میزان میزان واکسیناسیون به حدود ۵ میلیون ۹۹۰ هزار دُز رسید.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی می‌گوید: بیش از ۸۳/۳ درصد افراد واجد شرایط واکسیناسیون در آذربایجان غربی دز اول، بیش از ۷۳/۷ درصد دز دوم و افزون بر ۳۲/۳ درصد دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

به گفته وی از ابتدای امسال تاکنون ۳۷ نفر از بیماران کرونایی در استان آذربایجان غربی بر اثر شدت بیماری جان خود را از دست داده اند تا تعداد فوتی‌های کرونایی به ۷ هزار و ۵۳۷ نفر برسد.

افشانی گفت: در شبانه روز گذشته ۱۷۸ نفر بیمار کرونایی جدید در استان شناسایی و ۴۹ نفر نیز بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شدند و در این مدت یک نفر بیمار کرونایی نیز در ارومیه جان خود را از دست داد.

از ابتدای شیوع کرونا ۳۵۶ هزار ۱۱۰ نفر در استان آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.