مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۹۱ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال و ۹۷ درصد معلمان استان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

جواد جنگی  گفت: ۹۱ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال، ۳۷ درصد دانش آموزان پنج تا ۱۲ سال و ۹۷ درصد معلمان آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی می گوید: از نظر رنگبندی کرونایی وضعیت زرد در اغلب شهر‌های استان ثبت شده است، و از چهاردهم فروردین تمام فعالیت‌های تربیتی و آموزشی مربیان، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان در همه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری و با رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط، استفاده مناسب از ماسک و تهویه کلاس‌های درس انجام خواهد شد.

به گفته وی در ایام کرونا آموزش و تربیت دچار افت و آسیب شده و لازم است تا بخشی از آسیب وارد شده به این بخش در فرصت باقی مانده با حضوری شدن آموزش، جبران شود.

جنگی گفت: پشتیبانی اولیا و خانواده‌ها در این زمینه لازم است ضمن اینکه زیرساخت‌های لازم برای بازگشایی مدارس نیز آماده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به پرداخت‌های مطلوب انجام شده در زمینه معوقات معلمان گفت: پرداخت حق التدریس معلمان در حال انجام است و فقط پرداختی ۲ ماه بهمن و اسفند باقی مانده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی یاداور شد: پرداخت‌های سرانه مدارس به ویژه مدارس شبانه روزی و هنرستان‌ها نیز بسیار امیدبخش است.

آذربایجان غربی دارای ۶۴۶ هزار دانش آموز است که در پنج هزار و ۲۰۰ مدرسه تحصیل می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.