امام جمعه انار گفت: درخواست مردم شهرستان انار از وزارت نیرو این است که ازآب انتقالی از داخل این شهرستان ، آب شرب و کشاورزی این منطقه تامین شود.

حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز عید فطرگفت: ماه رمضان ماه تمرین تقوا و پرهیزکاری بود و انشا الله در بقیه ماه‌های سال از برکات این ماه همچنان بهره‌مند باشیم.

او می گوید: همچنان با مساجد و نماز‌های جماعت در ارتباط باشید و تلاوت قرآن را فراموش نکنید.

حجت الاسلام منتظری می گوید: شهرستان انار در برنامه‌های دینی و قرآنی در استان کرمان نمونه است و گواه آن صد‌ها حافظ چند جزء و صد و سی حافظ کل قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام منتظری به آسیب‌های فضا‌های مجازی و رسانه‌های بیگانگان اشاره کرد و گفت:تمام رسانه‌های غربی و فضا‌های مجازی در پی تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی هستند.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: پوشش وحجاب برای زنان بزرگوار مصونیت است و برترین حجاب، پوشیدن چادر است که یادگار ارزشمند حضرت زهرا (س) می‌باشد.

حجت‌الاسلام منتظری به بحث بحران آب اشاره کرد و گفت:در سال جاری به‌علت عدم نزولات آسمانی و‌کمبود آب، نیاز به صرفه‌جویی بویژه در آب شرب می‌باشیم.

امام جمعه انار گفت: شهرستان انار ازنظرحفر چاه از مناطق ممنوعه‌ای است که با بحران بی‌آبی روبروست.

حجت الاسلام منتظری می گوید: حجت‌الاسلام منتظری با تشکر از شهرداران سابق و فعلی در اختصاص پارک بانوان به خانم‌ها گفت:از شهرداری شهرستان انار که پارکی را به‌عنوان ورزش بانوان اختصاص دادندتشکر و قدردانی می‌کنیم.

او گفت: بانوان محترمه نیاز به یک‌مکان امنی برای انواع ورزش‌ها بویژه دوچرخه سواری داشتند که الحمدلله این پارک برای آن‌ها مهیا شده‌است.

امام جمعه انار می گوید:با توجه به این‌که پارک بانوان محیط مناسبی برای ورزش خانم‌هاست دوچرخه‌سواری تعدادی از بانوان در ملأ عام زیبنده نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار