فرماندار خاش گفت: در مدت کوتاه چند ماهه از دهه فجر پارسال تاکنون حدود ۵۰ درصد از طرح گازرسانی به شهر اسماعیل آباد و ۹۳ روستای این شهرستان انجام شده است.

صاحب گل صالحی  گفت: پروژه خط انتقال گاز از ایرانشهر به خاش هم در مسیرهای سخت گذر با سرعت و کیفیت مطلوبی رو به اتمام است.

او گفت: طرح راه آهن خاش به زاهدان نیز در آستانه بهره برداری بوده و مقدار اندکی برای تکمیل آن باقی‌مانده است.

مقام عالی دولت در خاش گفت: پروژه خط انتقال آب از کارواندر به خاش نیز از اواخر سال قبل با قوت اجرایی و عملیاتی شده و امید می رود در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

او گفت: در حوزه تامین آب آشامیدنی مردم خاش از محل چاه‌های دوربن، کلچات و داخل شهر خاش یک بازه زمانی ۲ هفته‌ای برای رفع مشکلات به صورت ضربتی در پیش گرفته شده و با شناسایی مناطق بحرانی شهر تلاش می‌شود که در تابستان مشکلات بی‌آبی مردم کاهش یابد.

صالحی گفت: مشکلات بی‌آبی بیش‌از ۱۳۰ روستا در محدوده مجتمع شهید خیابانیان نیز با حمایت‌های دولت سیزدهم و مشارکت سپاه و قرارگاه‌های سازندگی سپاه از محل مصوبات و اعتبارات سفر رییس جمهور رفع می‌شود.

او گفت: کار آبرسانی به ۱۰۰ روستای خاش به صورت سیار و سقایی انجام می‌شود، و با پیگیری‌های نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی و حمایت های دولت یک تانکر جدید به ناوگان تامین آب آشامیدنی مردم روستایی اضافه خواهد شد و علاوه بر آن طرح آبرسانی به مردم روستایی در قالب مجتمع دشت آبخوان نیز در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار