نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: طی پیگیری‌های انجام شده و حمایت دولت در راستای رفع بخشی از مشکلات ورزشکاران جنوب سیستان و بلوچستان، ۱۰ روستای این منطقه صاحب زمین فوتبال چمن مصنوعی می‌شوند.

معین‌الدین سعیدی  در شریح برخی از فعالیت‌ها و پیگیری‌ها در مرکز کشور برای توسعه و آبادانی حوزه انتخابیه چابهار گفت: طی ۲ سال اخیر پیگیری‌های زیادی برای توسعه ورزش مناطق شهری و روستایی حوزه انتخابیه چابهار انجام شده است و در دیدار اخیر با وزیر ورزش و جوانان قول داده شد تا در روستا‌های گلستان، ابراهیم بازار، هوتگت، ندکان مرادی، شمه‌سر، حمید آباد، حسین درمان بازار، گزمنزل، کلیری سورو و اسماعیل‌چات چمن مصنوعی نصب شود.

او گفت: همچنین در این دیدار خواستار تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی، رفع مشکلات جوانان، تخصیص امکانات برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، پیش بینی زیرساخت‌های ورزشی، برگزاری کارگا‌های آگاهی‌بخشی، استفاده از ظرفیت‌های ورزشی جوانان استان به‌ویژه حوزه انتخابیه در سطوح ملی و حمایت از طرح‌های دانش بنیان در قالب سمن‌ها شده‌ام و امیدوارم هر چه سریع‌تر این مطالبات محقق شود.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل زیرسازی زمین فوتبال کالبر، زمین مینی فوتبال جلایی‌کلگ و تیترانی‌دن نیکشهر از دیگر درخواست‌هاست تا وزارت ورزش و جوانان در مرحله بعدی نسبت به نصب چمن اقدام کنند.

سعیدی بر تامین اعتبار برای استادیوم ورزشی شهرستان‌های کُنارک و چابهار تاکید و  گفت: مقرر شد حداقل تا در تابستان سال‌جاری این پروژه‌ها تکمیل و همچنین سالن سرپوشیده ورزشگاه ۲ هزار نفری شهر چابهار طی هفته‌های آتی رسما بهره‌برداری شود.

او  به موضوع مشکلات حوزه آبرسانی اشاره و  گفت: تنها راه نجات مردم از بی‌آبی در بلندمدت تامین آب از دریای عمان با شیرین سازی و انتقال به مناطق شهری، روستایی، صنایع بزرگ و کوچک و زمین‌های کشاورزی سیستان و بلوچستان است تا یک بار برای همیشه از آب پایدار بهره‌مند و شاهد رضایتمندی مردم، رونق اشتغال و تولید باشیم.

این نماینده مجلس بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام آبرسانی و ایجاد شبکه آبرسانی در تمامی روستا‌های چابهار، زرآباد، قصرقند، کنارک، نیکشهر و دشتیاری تاکید و  گفت: علاوه بر کمک‌ها و اعتبارات دولتی، درخواست داریم خیران استانی و کشوری برای تامین آب مردم، تهیه تانکر ذخیره آب هزار و ۲ هزار لیتری، حفر چاه، ساخت منبع آب و تامین لوله پلی اتیلین برای انتقال آب از چشمه‌ها و شبکه آبرسانی داخلی روستا‌ها همت کنند.

او گفت: جایگاه شاخص‌ها در ابعاد مختلف در سطح شهرستان دشتیاری از تمامی مناطق حوزه انتخابیه چابهار پایین‌تر است لذا ارتقای شاخص‌های آب، بهداشت، آموزش و ورزش از اولویت‌هاست تا بتوان این شهرستان محروم از امکانات اولیه را، ابتدا به سطح سایر شهرستان‌های استان و سپس کشوری برسانیم.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ یک از شهرستان‌های حوزه انتخابیه چابهار گازرسانی نشده است که می‌طلبد در این زمینه دولت به‌صورت جدی ورود و مناطق شهری و روستایی را از نعمت گاز بهره‌مند کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار