کارشناس هواشناسی گفت: فردا بارش‌ها در نواحی شمال شرقی کشور تشدید می‌شود همچنین شاهد ورود توده گرد وخاک به کشور خواهیم بود.

کبری رفیعی گفت: فردا، دوشنبه بیشترین بارش‌ها را در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و شمال استان سمنان خواهیم داشت و روز سه‌شنبه نیز نوار شمالی و استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بارش را تجربه خواهند کرد که گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.  

به گفته کارشناس هواشناسی در دامنه‌های جنوبی البرز نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد همچنین طی امشب و فردا وزش باد در جنوب و جنوب شرق کشور شدید خواهد بود که گاهی با گرد و خاک همراه است.

امشب در برخی از مناطق تهران شاهد رگبار و رعد و برق هستیم همچنین طی سه روز آینده بارش های پراکنده و موقتی در پایتخت پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی امشب و فردا با ورود توده گرد و خاک از کشور عراق مناطق غرب و جنوب غرب ایران کاهش کیفیت هوا را خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
قربون رحمت الاهی برم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
دولتمردان ما که اراده ای برای دریافت غرامت از عراق ندارند حداقل به دولت عراق اجبار کنند که پوشش گیاهی وسط عراق رو دوباره احیا کند تا از شر گرد و غبار و تبعات آن نجات پیدا کنیم
آخرین اخبار