رئیس پلس راهنمایی رانندگی استان اصفهان گفت: بارندگی‌های روز شنبه عاملی برای تصادفات جاده‌ای و آسیب‌های مالی و جانی به مردم بود.

سرهنگ ‌محمدرضا محمدی گفت: بارش باران که از صبح روز گذشته در استان اصفهان آغاز شد باعث وقوع ۶۹۵ فقره تصادف درون شهری، ۷۲ تصادف جرحی گردید و بیش از ۱۴۰۰ خودرو در این تصادفات باهم برخورد کردند.

او گفت: آب گرفتگی از ساعت ۱۷ به بعد اتفاق افتاد و حدود ۱۰ دقیقه بارندگی سیل آسا داشتیم  و شاهد آب گرفتگی در ورودی‌های اول و دوم سپاهان شهر و خیابان‌های الغدیر و توحید بودیم و در شهر اصفهان هم خیابان‌های فرایبورگ، فیض، میدان شهید راوی، میدان آزادی، چهارباغ بالا و بزرگراه دستجردی دچار آبگرفتگی شدند.

سرهنگ محمدی می‌گوید: یکی دیگر از مشکلات بحث درختان توت بود که ریزش توت باعث ایجاد سطح لیز در خیابان‌ها شده بود و تعدادی از تصادفات زنجیره‌ای هم زیر درختان توت اتفاق افتاده بود.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان اصفهان معتقد است: بسیاری از تصادفاتی که در بزرگراه دستجردی اتفاق افتاد بی دلیل بوده و به مسائل ساخت و سازی جاده‌ها بر نمی‌گردد و راننده‌ها باید در چنین شرایط جوی احتیاط کنند.

به گفته سرهنگ محمدی همکاری شهرداری با پلیس بسیار عالی بود، اما مشکلاتی که در ناحیه سپاهان شهر به چشم می خورد غیر طبیعی بود و نیازمند پیگیری‌های بیشتری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.