سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار گفت: اعضای یک خانواده اهل استان یزد (۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) به بیمارستان امام علی (ع) چابهار کمک کردند.


 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان چابهار، همایون دادگر  گفت: خانواده شادروان عبدلی به یاد پدر بزرگوارشان حاج محمدعلی عبدلی کمک‌های بسیار ارزشمندی برای تجهیز و راه‌اندازی بخش روانپزشکی، تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی و حوزه زیرساختی بیمارستان چابهار کردند و قدردان توجه ویژه آن‌ها به حوزه سلامت هستیم.

او گفت: تهیه دستگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی بیمارستانی، تهیه سونیکد (دستگاه محاسبه ضربان قلب جنین) و سِت یا بسته زایمان برای بخش زایشگاه، تهیه تجهیزات مصرفی و مورد نیاز بخش‌های مختلف بستری، تهیه تجهیزات لازم برای تعمیر و راه‌اندازی دستگاه سونوگرافی، تجهیز بخش روانپزشکی بیمارستان و اقدامات ارزشمند دیگری توسط خانواده شادروان عبدلی انجام و بخشی از مشکلات و کمبود‌های بیمارستان جبران شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار  گفت:این اقدامات درواقع یک باقیات‌الصالحات است چرا که نسل‌های بعدی هم می‌توانند از خدمات این بیمارستان استفاده کنند.

دادگر  گفت:  افراد زیادی زندگی‌شان را صرف رفع مشکلات نیازمندان می‌کنند و وظیفه ما، صیانت از امانتی است که خیران و همچنین واقفان برای رضای خدا و کمک به مردم در اختیار ما قرار می‌دهند بوده و ما هم با هرآنچه که در توان داریم با همراهی خیران، به مردم و نیازمندان خدمات شایسته‌تری را ارائه خواهیم کرد.

به گفته او  خانواده شادروان عبدلی با وجود آنکه از چابهار به شهر دیگری نقل مکان کرده بودند، اما به واسطه علاقه و محبتی که به مردم این خطه داشتند، این اقدامات ارزشمند را به حوزه سلامت چابهار تقدیم کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار