فرماندار شهرستان سنندج گفت: دستگاه‌های مرتبط مانع ساخت و ساز‌های غیرمجازی شوند که چهره شهر را به هم ریخته و عده‌ای سودجو از آن به سود‌های کلان می‌رسند.

حسن عسکری گفت: در این ساخت و ساز‌ها فقط عده‌ای متخلف به سود می‌رسند و کمر عده‌ای دیگر زیر فشار خم می‌شود.

او گفت: برخورد با این متخلفین هزینه هم دارد که باید شهرداری، بنیاد مسکن، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی کمک کنند و نگذارند منابع طبیعی از بین برود.

به گفته او:امسال برای سنندج تعهد ایجاد ۱۰ هزار شغل وجود دارد که ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی در سال گذشته تعیین شده بود و هنوز جذب نشده است.

او می‌گوید: در جذب اعتبارات اشتغالزایی باید دقت کرد که یک بیکار را بدهکار نکنیم بلکه افراد مستحق را پیدا کنیم.

فرماندار شهرستان سنندج گفت: مسوولین باید خود را به معنای واقعی کلمه نوکر مردم بدانند و اگر ارباب رجوعی به آن‌ها مراجعه می‌کند آن را توشه‌ای برای آخرت بدانند و بدون هیچ منتی گره کار بندگان خدا را باز کنند.

عسکری گفت: تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار باشد و کاری که امروز می‌توانیم برای آن‌ها انجام دهیم به فردا نسپاریم و در رسیدگی به کار آن‌ها تسریع کنیم.

فرماندار شهرستان سنندج گفت: دشمن به دنبال رواج خودتحقیری و ناامیدی در بین جوانان است که این اتفاق اعتماد به نفس را از آن‌ها می‌گیرد پس باید در جامعه امید آفرینی کنیم.

 عسکری گفت: اولین راهپیمایی قدس در قرن جدید و پس از ۲ سال عدم برگزاری را پیشرو داریم که امیدواریم شاهد حضور پررنگ همه باشیم.

برچسب ها: فرماندار ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.