رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: مطالبات بیمارستان از تمامی بیمه‌ها به مرز ۱۴۰ میلیارد تومان رسیده که این مساله موجب به وجود آمدن مشکلات فراوانی شده است.

ابوالفضل شجاعی گفت: تیرماه ۱۴۰۰، آخرین ماه واریزی مطالبات بیمه تامین اجتماعی به مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان بود که مانده مطالبات تایید شده مرکز توسط سازمان تامین اجتماعی تا پایان آذرماه سال گذشته به بیش از ۶۲ میلیارد تومان رسید.

او می‌گوید: همچنین با احتساب مطالبات دی ۱۴۰۰ تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۱، این مبلغ به بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان خواهد رسید در حالیکه بیمه‌ها موظف هستند حداکثر پس از سه ماه از تحویل اسناد مربوط به این سازمان، هزینه آن را به بیمارستان پرداخت کنند که متاسفانه تاکنون بیمه تامین اجتماعی پنج ماه به بیمارستان بدهکار است.

به گفته او، امید است بدهی سایر بیمه‌ها از جمله نیرو‌های مسلح، بانک‌ها و بیمه‌های تکمیلی به مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان نیز با کمک مسئولان شهرستان و دانشگاه، هر چه زودتر پرداخت شود تام مرکز بتواند خدمات درمانی به موقع و مطلوبی را به مردم و بیماران منطقه ارائه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.