جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور بر فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین امام حسین (ع) در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان تأکید کرد.

سردار محمد شرفی در حاشیه سفر به استان سیستان و بلوچستان با حضور در شهرستان "میرجاوه" وضعیت زیر ساخت‌های پذیرایی از زائران اربعین حسینی را مورد ارزیابی قرار داد.

او در این بازدید در پایانه‌ها و گروهان‌های انتظامی و مرزی میرجاوه و ورودی‌ها و مهمانسرا‌های زائران کشور پاکستان حضور یافت و به بررسی وضعیت انتظامی و مرزی گمرک این منطقه پرداخت.

سردار شرفی در ادامه با حضور در جلسه قرارگاه اربعین حسینی سیستان و بلوچستان گفت: کلیه دستگاه‌های دخیل در امر تردد زائران اربعین حسینی، باید خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) را یک فضیلت ارزنده بدانند و از هیچ کوششی در جهت خدمات رسانی مطلوب به آن‌ها دریغ نکنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی گفت: به منظور افزایش و تأمین امنیت زائران حسینی به خصوص در مرز‌های "میرجاوه" و "ریمدان" بکارگیری نیرو‌های زبده و استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن برای بررسی تحرکات مرزی و پایش نوار مرز ضروری است.

به گفته سردار شرفی  رویکرد پلیس در ایام اربعین حسینی علاوه بر تأمین امنیت مطلوب، خدمت رسانی به زائران و عاشقان امام حسین (ع) است و لازم است با همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول در پایانه‌های مرزی میرجاوه و ریمدان کلیه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین امام حسین (ع) فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار