اولین یادواره ائمه جمعه کازرون با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی این شهر برگزار شد.

یادواره ائمه جمعه کازرون و پیش همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی این شهر برگزار شد.

در این برنامه با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی یاد و خاطره ائمه جمعه کازرون شهید محراب حجت الاسلام حاج شیخ عبدالرحیم دانشجو، امام جمعه و عضو مجلس خبرگان رهبری فارس آیت الله حاج شیخ اسدالله ایمانی و شهید لیله القدراین شهرستان حجت الاسلام حاج شیخ محمد خرسند گرامی داشته شد.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز به خدمات ارزنده ائمه جمعه کازرون در طول تاریخ اشاره و گفت: این بزرگ مردان کازرون، هویت و شناسنامه‌ی انقلابی گری مردم این سرزمین هستند و با فعالیت‌های خود توانسته اند نقش بسزایی در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی استان و کشور ایفا کنند.

آیت الله دژکام گفتک این هویت هاو ارزش‌های کازرون باید به خوبی به نسل‌های آینده منتقل شوند و نگذاریم بی تفاوتی به این موضوعات موجب سواستفاده دشمنان شود.

او گفت: خداترسی، اهل قرآن و نماز بودن و ایثارگرانه خدمت کردن از ویژگی‌های بارز ائمه جمعه شهرستان کازرون است که این ویژگی‌ها را باید برای خودمان نگه داریم و به آن‌ها بنازیم و زمینه‌ی نگهداری آن‌ها را برای نسل‌های آینده فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: استقلال ما بر پایه‌ی هویت اسلامی و انقلابی شکل می‌گیرد و از اهالی کازرون خواست قدر تلاشگران این عرصه‌ها را بدانند چرا که قدردانی و برگزاری این گونه برنامه‌ها باعث جاری شدن برکت در این خطه و دیار می‌شود.

در این مراسم علاوه بر گلباران قبور شهدای شهرستان کازرون و قدردانی از خانواده‌های ائمه جمعه از سایت و پوستر همایش حوزه انقلابی، حوزه‌ی منتظر که قرار است مهرماه امسال در شیراز برگزار شود هم رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار