سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تکمیل ۱۰۵ طرح نیمه کاره ورزشی در استان ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

عین الله دهقان در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۵ طرح ورزشی در استان نیمه تمام رها شده که برای تکمیل آن‌ها ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

او می گوید: ۱۴ طرح ملی، ۲۸ طرح از محل هدایای وزارت نفت و ۶۳ طرح از محل اعتبارات استانی در دست ساخت بوده که هم اکنون با کمبود اعتبار روبه‌رو هستند و برای تکمیل و بهره برداری نیاز به ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گفته دهقان، هتل ورزش مرکز استان به دلیل کمبود اعتبار بعد از گذشت سال‌ها نیمه تمام مانده است در حالی برای تکمیل آن ۷ میلیارد تومان دیگر نیاز بوده و تکمیل این طرح برای برگزاری و میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی ضروری است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان می گوید: استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج شرایط لازم برای میزبانی از تیم‌های لیگ برتری را دارد که داشتن یک تیم لیگ برتری برای استان ضروری است.

او با اشاره به نواقص و مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج، گفت: این استادیوم در سال ۱۳۹۴ با ۱۰۲ مورد نواقص افتتاح شد، ولی به دلیل مشکلات امکان برگزاری مسابقات کشوری در این استادیوم مهیا نیست.

دهقان از اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی استادیوم قلعه رئیسی خبر داد و می گوید: این طرح در مرحله آماده سازی برای کشت چمن بوده و ۶۰ درصد پیشرفت کاری دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل تشکل‌های مردم نهاد در استان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی تاکید کرد و گفت: یکی از نیاز‌های مهم جامعه امروز رفع آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.