سازمان هواشناسی امروز سه هشدار در سطح زرد، نارنجی و هشدار دریایی برای افزایش ارتفاع موج تا یک و نیم متر صادر کرد.

 سازمان هواشناسی امروز سه هشدار در سطح نارنجی، زرد و هشدار  دریایی  از امروز تا روز چهارشنبه برای ورد سامانه بارشی جدید به کشور صادر کرد.

سازمان هواشناسی، هشدار سطح زرد برای نفوذ سامانه بارشی از امروز تا روز چهارشنبه برای وقوع رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی درمناطق مستعد از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه  صادر کرد. که بر اثر ورود این سامانه بارشی  احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتمال برخورد صاعقه و ریزش تگرگ، احتمال آب‌گرفتگی معابر به طور محلی، احتمال خیزش موقت گردوخاک و کاهش دید محلی، احتمال آسیب به سازه‌های موقت وجود دارد.

همچنین هواشناسی هشدار سطح نارنجی برای ورود و تشدید سامانه بارشی جدید از امروز  تا روز چهارشنبه برای وقوع  رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد رویداد تگرگ در نواحی غربی ، البرز ، تهران قزوین و گیلان صادر کرد.

هشدار دریایی افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج برای روز سه شنبه صادر شده که براثر این وزش باد ارتفاع امواج تا ۱ متر در سواحل و تا ۱/۵ متر در فراساحل در خلیج فارس می‌رسد و احتمال آسیب به قایق‌های تفریحی و شناور‌های سبک، احتمال خسارت به قفس‌ها و پاره شدن تور‌های صیادی و احتمال خسارت به تاسیسات دریایی وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ساوجبلاغی
۰۳:۰۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
والاازبهارپارسال میگن سامانه بارشی داره میادالبرزوماهنوزچیزی ندیدیم فقط هردفعه ماشین میشوریم چندقطره بارون میادگندمیزنه به ماشینوقطع میشه
آخرین اخبار