سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: ماه رمضان امسال خیرین زنجانی با شرکت در پویش ضیافت مهربانی هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند.

حسینی گفت: یکی از مهمترین رویکرد‌های سازمان بهزیستی حمایت و خدمت رسانی به خانواده‌های نیازمند، افراد دارای معلولیت و زنان بی‌سرپرست است.

او در ادامه به اجرای طرح ضیافت مهربانی در زنجان اشاره کرد و گفت: در این طرح افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی سرپرست در اولویت قرار دارند و در این پویش اقلام معیشتی، بهداشتی، کمک هزینه معیشت، غذای گرم، هزینه درمان، ازدواج و جهیزیه جمع آوری و بین مددجویان نیازمند توزیع می‌شود.

سرپرست بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای شفاف سازی نحوه توزیع مشارکت‌های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت خواهد شد، گفت: موسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده اند و این پویش با یاری موسسات غیردولتی و خیریه تحت نظارت در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه جمع آوری جذب کمک‌های مردمی تا عید فطر ادامه دارد، گفت: خیرین شهرستان ابهر با توزیع ۶۰۰ بسته غذایی حمایت ویژه‌ای از مددجویان این شهرستان انجام دادند و در خدابنده نیز خیرین با توزیع ۳۵۰ پرس افطاری میزبان جامعه هدف شدند.

حسینی نقش خیرین و نیکوکاران را در رفع معضلات جامعه هدف به ویژه مشکلات معیشتی و هزینه درمان بسیار موثرعنوان کرد و گفت: خیرین بازوان توانمند بهزیستی هستند و هم اکنون حدود ۲ هزار خیر بصورت مستقیم و غیر مستقیم با بهزیستی همکاری می‌کنند.

سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی استان نیازمند مشارکت حداکثری آحاد جامعه به ویژه سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی در تأمین نیاز‌های ضروری ایتام، افراد کم برخوردار و نیازمند است که انتظار بر این است دستگاه‌های دولتی در این امر خدا پسندانه و عام المنفعه با بهزیستی استان همکاری مجدانه داشته باشند.

وی ضمن اشاره به احسان نیکوکاران در شب‌های قدر خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند از طریق کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۲۱۶۸-۷۱۷۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره‌حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به جامعه هدف بهزیستی کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.