شیخ یوسف جمالی در مراسمی با حضور مسئولان استان هرمزگان به عنوان امام جمعه جدید اهل سنت بندرعباس معرفی شد.

 نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: همواره سرمایه‌های یک جامعه از دل حضور مؤثر افراد در مسائل اجتماعی، دینی، فرهنگی و اداری بیرون می‌آیند و ما هرچه بتوانیم این فضا را باز و سرمایه سازی کنیم می‌توانیم به سرمایه‌های بیشتری اتکا داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی‌زاده گفت: استفاده از جوانان طلبه می‌تواند منجر به نیروسازی در بدنه انقلاب شود، ما باید سرمایه‌هایی در استان پرورش دهیم تا بتوانیم از این ظرفیت در استان و کشور استفاده کنیم و با این رویکرد به دنبال این هستیم که در این جابجایی‌ها هم از سرمایه‌های قبلی استفاده کنیم و هم سرمایه‌سازی‌های جدید داشته باشیم.

وی گفت: علمای اهل سنت و شیعه ما در استان سرمایه‌های ملی هستند و می‌توانند در مسائل مختلف نقش‌آفرینی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شیخ قتالی تشکر می‌کنم که همواره همراه نظام و انقلاب بودند و تعامل خوبی با ما داشتند، ما برای استفاده از این سرمایه نیز برنامه‌هایی داریم تا به عنوان پشتوانه فکری و عملی در جاهای دیگر از وجودشان استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: برای شیخ جمالی نیز آرزوی موفقیت و سرعت و شتاب بیشتر متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی دارم تا با کمک هم با شتابی فزاینده در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) حرکت کنیم و جامعه اسلامی را به مراحل تعالی و پیشرفت بیشتر پیش ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.