فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس زنجان برای تأمین نظم و امنیت شب‌های قدر، تمهیدات لازم را اتخاذ کرده است.

سردار جهانبخش  گفت: پلیس تمهیدات لازم را برای تأمین نظم و امنیت هم استانی‌ها در شب‌های قدر اندیشیده است.

او با اشاره به اینکه کارکنان پلیس استان در شب‌های لیالی قدر در آماده باش کامل است، گفت: پلیس استان زنجان در این شب‌ها با راه اندازی گشت‌های ویژه در مناطق مختلف به صورت محسوس و نامحسوس در خدمت مردم خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه پلیس با تمامی امکانات در خدمت مردم است، گفت: پلیس زنجان جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم اقدامات گسترده‌ای را در حال اجرا دارد.

سردار جهانبخش گفت: پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت مطلوب شب‌های قدر، تمهیدات ترافیکی و انتظامی لازم را اتخاذ کرده است تا شهروندان و مومنان بتوانند در کمال امنیت و آرامش به راز و نیاز به درگاه احدیت بپردازند.

او در ادامه خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و گفت: پلیس اقدامات گسترده‌ای را به منظور پیشگیری از جرایم در شب‌های قدر در دستور کار دارد.

سردار جهانبخش در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های پلیس تامین نظم و امنیت عمومی و فراهم سازی امکان حضور مردم در مساجد، تکایا با اجرای طرح‌های انتظامی - ترافیکی است، افزود: طرح‌های ترافیکی ویژه که جهت رفاه حال مردم، بخصوص در ترافیک افطار و شب‌های قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر برگزار می‌شود، در استان اجرا خواهد شد.

سردار جهانبخش بااشاره به برقراری امنیت در شب‌های لیالی قدر در استان زنجان بیان کرد: پلیس استان از ابتدای ماه رمضان برنامه مدونی به منظور پوشش کامل امنیتی در فضا‌های مذهبی سراسراستان همچون مساجد، تکایا و مصلی‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات مختلف مذهبی شهروندان، داشته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ همانند قبل آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.