کشف بیش از ۳۳۴ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در سنندج ، توقیف خودرو شوتی حامل کالای قاچاق در بیجار،کشف لوازم بهداشتی قروه و توقیف احشام قاچاق در کامیاران عناوین خبر های انتظامی هستند.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: مأموران پلیس امنیت انتظامی استان خودرو حامل بیش از ۳۳۴ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را شناسایی  و توقیف کردند.

سردار رسول برزوئی  گفت: مأموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودروی حامل کالای قاچاق در محور سنندج به کامیاران را متوقف کردند و در بازرسی از آن تعداد ۳۳۴ هزار و ۳۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

به گفته او در این راستا ۲ نفر به عنوان متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

خودرو شوتی حامل ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بیجار توقیف شد

فرمانده انتطامی کردستان گفت: در اجرای طرح مقابله با خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار در محور‌های مواصلاتی این شهرستان یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سردار علی آزادی گفت : ماوران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف کردند و در بازرسی از آن ۳ هزار و ۸۵۶ عدد ساعت مچی قاچاق و ۴ هزار و ۷۳۰ قلم انواع لوازم آرایشی فاقد مدارک گمرگی کشف کردند.

او می گوید: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

آزادی گفت:با توجه به شرایط کوهستانی محیط متهم متواری و تلاش جهت دستگیری متهم ادامه دارد و شهروندان به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالا‌های قاچاق خوداری و موارد مشکوک را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۲ هزار و ۸۰۰ قلم لوازم بهداشتی قاچاق در قروه

فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: در پی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل محور‌های مواصلاتی، مأموران انتظامی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ علیرضا صفری گفت: مأموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از خودروی مذکور موفق شدند تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ قلم لوازم بهداشتی قاچاق را کشف کنند.

به گفته او ارزش ریالی کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده ، در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و پرونده مربوط تحویل مرجع قضایی شد.

توقیف احشام قاچاق در کامیاران 

 فرمانده انتظامی کردستان گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق ماموران انتظامی شهرستان کامیاران حین کنترل وسایل نقلیه عبوری درمحور کامیاران-سنندج یک دستگاه کامیون کشنده حامل دام قاچاق را شناسایی کردند.

 سردارعلی آزادی  گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲۲۰ رأس گوسفند قاچاق کشف کردند.

او می گوید:کارشناسان ارزش این تعداد دام ۶ میلیارد ریال برآورد کردند، در این عملیات ۲ نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

برچسب ها: کشف و ضبط ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار