در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس به مدار صعودی بازگشت و با رشد ۱۱۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحد قرار گرفت.

 شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵۶۰ واحد در ارتفاع ۳۹۸ هزار و ۳۳۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد شبندر، شتران و وغدیر بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشته‌اند و شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۶ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۷۲۱ واحدی ایستاد. کرمان، قچار و تلیسه نیز پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق فرابورس هستند.

در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه، شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۴۲۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۸ هزار و ۲۶۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۱۷۴ واحد در ارتفاع ۳۹۹ هزار و ۹۵۰ واحدی ایستاد. سه نماد فارس، شبندر و شتران بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشته‌اند. شستا، شتران و خگستر پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۴۳ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۷۴۸ هزار واحد ایستاد. هرمز نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است. در این دقایق ۱۰۵ نماد در صف خرید و ۱۳ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه، شاخص کل بورس با رشد ۷ هزار و ۸۱۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۹ هزار و ۶۵۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در ارتفاع ۴۰۰ هزار و ۲۷۶ واحدی ایستاد. سه نماد فارس، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشته‌اند. شستا، خگستر و شتران پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۶۱ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۷۶۷ هزار واحد ایستاد. غصینو نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است.
بیشترین حجم معاملات به نماد‌های شستا، خساپا و خودرو متعلق بود. همچنین در نماد‌های ختوقا، چکارن و تلیسه ورود پول هوشمند داشتیم و در نماد‌های وسبحان، خودرو و شپنا شاهد خروج پول هستیم. در این دقایق ۱۱۸ نماد در صف خرید و ۱۸ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۱ هزار و ۲۲۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۳ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۷۹۸ واحد در ارتفاع ۴۰۰ هزار و ۵۷۴ واحدی قرار گرفت. سه نماد شستا، شپنا و شتران پرتراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۶۰ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۷۶۵ واحدی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار