رئیس اداره نگهداری راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۷۶ هزار متر مربع از راه‌های استان در سال گذشته لکه گیری و رفع چاله شده است.

جابر معظم نژاد با بیان اینکه بهسازی و ارتقای ایمنی راه‌های روستایی با هدف تسهیل در رفت و آمد داد و ستد آن‌ها از اولویت‌های مهم راهداری است گفت: از این میزان لکه گیری بیش از ۱۱۶ هزار متر مربع در راه‌های اصلی و فرعی و همچنین ۵۹ هزار متر مربع نیز در راه‌های روستایی انجام شده است.

رئیس اداره نگهداری راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات لکه گیری بزرگراه اردبیل- مشگین شهر با اشاره به اینکه در مدت یاد شده راهداران ۶۹ هزار متر مکعب از راه‌های شنی و شانه راه‌ها را شن ریزی کرده اند گفت: در راستای ارتقای ایمنی جاده راهداران ۴ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی انجام داده اند.

معظم نژاد در راستای تردد ایمن وسایل نقلیه روکش آسفالت ۳۲ کیلومتر از راه‌های استان را در سال گذشته یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده بیش از ۸ هزار کیلومتر از حریم راه‌های استان توسط راهداران تسطیح شده است.

او نگهداری ۵ هزار متر از تونل ها، تعمیر ۳۸ عدد ابنیه فنی و پل ها، تنقیه و لایروبی هزارو ۷۰۰ دستگاه از پل ها، اصلاح و بازسازی ۶ هزار کیلومتر از کانال‌های طرفین راهها، زهکشی ۱۹ هزار متر مکعب پل‌های بزرگ و همچنین اجرار ۲۲ هزار قشر رگلاژی را از اقدامات مهم اداره نگهداری در سال ۱۴۰۰ برشمرد و گفت: ۱۷ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچ‌ها در راه‌های استان انجام شده است.

رئیس اداره نگهداری راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از انجام ۵۰۰ هزار کیلومتر باند برفروبی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در استان خبر داد و گفت: راهداران در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار متر از راه‌های آسفالته را درزگیری کرده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار