سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا  گفت: تعداد مراجعین به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان ۳ هزار و ۲۳۴ نفر بوده که نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

سید محمد علوی  تعداد تست تشخیصی را ۸۱۳ مورد و مجموع بیماران شناسایی شده بر اساس تست کرونا در این روز  را ۱۷۳ نفر برشمرد که ۱۱۸ نفر نسبت به روز گذشته بیشتر  بوده.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا  از بستری شدن  ۹ نفر در بیمارستان‌های خوزستان خبر داد.

این مقام مسئول  تعداد جان باختگان ناشی از کرونا را  ۲ نفر عنوان کرد که نسبت  به روز گذشته ۲ نفر کاهش یافته.

آقای  علوی درصد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در خوزستان را  ۷۸ درصد عنوان کرد و گفت:  رعایت ماسک در مناطق مرکزی ۶۵ درصد،   ولی در مناطق حاشیه‌ای و بازارچه‌های اطراف  آن  ۱۵ درصد است.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا می‌گوید: باتوجه به فرا رسیدن لیالی قدر طبق مصوبه ستاد کرونا در اماکن آزاد و غیرمسقف بارعایت شیوه نامه‌های بهداشتی محدودیتی از نظر ظرفیت برگزاری مراسم نیست.

این مقام مسئول گفت: در اماکن مسقف با رعایت شیوه نامه‌ها ظرفیت تعداد شرکت کننده‌ها در مراسم در شهر‌های قرمز  ۳۰ درصد، شهر‌های نارنجی تا ۵۰ درصد، شهر‌های زرد ۷۰ درصد و شهر‌های آبی تا ۱۰۰ درصد وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
ستادکروناکجای کاری فقط شیوه نامه واسه شبهای قدررعایت کنن ،دانش اموزان هم که به حساب نمیان ۳۲تا۴۰نفرتوی یه کلاس بدون تهویه ویه مدرسه کاملابدون امکانات بهداشتی،
همراه ریزگردهاوگرمای خوزستان
عجب مدیریت بحرانی هستید ،خداان شاءالله اجر این کارتون روبده