نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی توانسته است در آزمون‌های مختلفی سربلند باشد و شکوفایی اش نمایان شود.

آیت الله عبادی در دیدار فرماندهان و مسئولان عقیدتی سیاسی ارتش خراسان جنوبی به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش گفت: انقلاب اسلامی به لطف خداوند و امنیتی که نیرو‌های مسلح در کشور ایجاد کرده اند از آزمون‌های مختلف سربلند بیرون آمده و آثار شکوفایی اش در سراسر جهان نمود پیدا کرده است.

او تفاوت ارتش جمهوری اسلامی ایران با دیگر ارتش‌های جهان را تبعیت از رهبر اسلامی و انقلابی دانست و گفت: مبنای هر کاری در جامعه امنیت است و این امنیت، اقتدار و عظمت با تلاش نیرو‌های مسلح که در تمام امور خیر جامعه اسلامی نیز مشارکت دارند محقق شده است.

امیر شاطری فرمانده ارشد آجا در استان هم به نقش نیرو‌های مسلح در دوران دفاع مقدس و خدمات ارتش در حوادث و بحران‌های کشور اشاره کرد و گفت: پس از هشت سال دفاع مقدس نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در زمینه خودکفایی در تجهیزات بومی سازی گام‌های بلندی برداشته اند و موفق بوده اند.

فرماندهان و مسئولان ارتش استان همچنین صبح امروز با حضور در گلزار شهدای بیرجند، قبور مطهر شهدا را عطرافشانی و بار دیگر با آرمان‌های این مردان بزرگ تجدید میثاق کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار