حجت الاسلام مشرفی گفت: دشمن غیرت دینی جوانان را هدف قرار داده است بنابراین باید بسترهای لازم برای روزه داری این قشر فراهم شود.

امام‌ جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: ماه مبارک رمضان و بهره‌گیری از فیوضات این ماه پر خیر و برکت باعث صفای قلب می‌شود و مغز را آماده تفکر می‌کند.

او گفت: در ماه رمضان وقوع جرم و جنایت کاهش می یابد، دشمن این اثر دین را فهمیده و غیرت دینی جوانان ما را هدف قرار داده است و باید بستر‌ها و زمینه های لازم برای جوانان فراهم شود تا روزه‌ بگیرند، زیرا دشمنان از تعهد ما ضربه و سیلی‌خورده اند بنابراین جوانان ما را هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام مشرفی گفت: امام حسن مجتبی(ع) دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، فضائل و کمالات فراوانی دارند بنابراین مسئولان باید به پیروی از امام راه ایشان را ادامه دهند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: ۲۶ فروردین سالروز رحلت آیت‌الله محمدتقی بافقی است، این عالم گرانقدر خار چشم طاغوت و استکبار بود.

او گفت: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است، در زمانی‌ که گروه های مختلف از ارتش در کردستان و خوزستان علیه دشمن در حال نبرد بودند منافقین زمزمه انحلال ارتش را سر دادند، ولی امام راحل با قدرت در مقابل این توطئه دشمنان ایستاد.

حجت الاسلام مشرفی از صدا و سیمای برای پخش برنامه‌ زندگی پس‌ از زندگی تشکر کرد و گفت: در شرایطی که دشمن برای دین‌زدایی همواره تلاش می‌کند پخش این‌گونه حقایق بسیار اثربخش است.

امام‌ جمعه موقت بیرجند گفت: فروش بیش‌از ۸ میلیارد تومانی فیلم سینمایی موقعیت مهدی نشان داد که مردم مشتاق این‌گونه برنامه‌ها هستند.

او گفت: مردم باید از فیوضات و فضیلت شب قدر استفاده و تفکر کنند که بالاترین عبادت است.

امیر شاطری فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ نزاجا هم در سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه بیرجند گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتمند ترین ارتش های دنیاست، اگر امروز دشمنان ما به مرزها های ما نظر داشته باشند، بدانند که دست آنها را قطع خواهیم کرد.

او گفت: ارتش مکتبی، انقلابی و در صحنه است و تاکنون وارد هیچ بازی سیاسی نشده است و همواره پشتیبان و در خط ولایت فقیه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.