صد‌ها نظامی صهیونیستی صبح امروز بار دیگر به صحن مسجدالاقصی یورش بردند و عده‌ای را زخمی کردند.

صد‌ها نظامی رژیم صهیونیستی صبح امروز، بار دیگر در راستای سیاست اشغالگری خود به صورت گسترده به حریم مسجدالاقصی یورش بردند و تعدادی از نمازگزاران فلسطینی در صحن‌های مسجد الاقصی را دستگیر کردند.

بعضی خبرگزاری‌ها اعلام کردند که تعدادی از شهرک نشینان صهیونیستی در منطقه دروازه غربی برای تدارک یورش به مسجدالاقصی تجمع کرده اند.

کانال تلگرامی المسیره اعلام کرد که نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی دروازه «المطهره» یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی را بسته و مردم حاضر در آنجا را محاصره کردند. در همین حال، نظامیان اشغالگر صهیونیست به یک جوان فلسطینی در منطقه باب حطه در مسجدالاقصی حمله ور شدند.

المیادین نیز در خبری فوری با اعلام یورش صد‌ها نظامی اشغالگر به مسجد الاقصی گفت: «استقرار نیرو‌های اشغالگر در صحن‌های مسجدالاقصی زمینه را برای هجوم شهرک نشینان فراهم کرده است و اشغالگران برای بیرون راندن فلسطینی‌ها از دروازه‌های مسجد، بمب‌های صوتی و گلوله‌های پلاستیکی را در داخل صحن‌های الاقصی پرتاب می‌کنند.»

شبکه قدس الاخباریه نیز اعلام کرد که هم اکنون شهرک نشینان صهیونیست به نظامیان اشغالگر پیوسته و به مسجدالاقصی یورش بردند.نظامیان صهیونیست به نگهبانان زن مسجدالاقصی در نزدیکی دروازه‌های مصلی «قبه الصخره» در مسجدالاقصی حمله کردند.

جوانان غیرمسلح فلسطینی با سردادن شعار «با جان، با خون فدای تو می‌شویم ای مسجدالاقصی» با نظامیان صهیونیست مقابله می‌کنند. در این درگیری ها تاکنون ۱۵ فلسطینی زخمی شده اند. در همین حال، سازمان هلال احمر قدس گزارش داد: در درگیری‌های امروز در اطراف مسجدالاقصی ۱۷ نفر زخمی شدند که از این تعداد ۵ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

جوانان فلسطینی طی فراخوانی از فلسطینیان در اقصی نقاط فلسطین درخواست کردند به مسجدالاقصی عزیمت کنند و تا زمان اتمام آنچه که «اعیاد پسح» نامیده می شود، در آن معتکف شوند.

نظامیان اشغالگر صهیونیست پس از یورش برق صحن های مسجدالاقصی را قطع کردند. نگهبانان مسجدالاقصی نیز از طریق بلندگو‌ها درخواست کمک و حمایت از مسجدالاقصی می‌کنند.

جوانان فلسطینی با پرتاب سنگ یک اتوبوس شهرک نشینان صهیونیست  را در نزدیکی «باب الاسباط» هدف قرار دادند که باعث زخمی شدن ۵ صهیونیست شد.
صهیونیست‌ها تصمیم دارند از امروز (یکشنبه) به مدت یک هفته به مناسبت عید «پسح» به مسجد الاقصی، قبله نخست مسلمانان تعرض کنند. در همين حال شبکه عبری زبان «کان» از حضور گسترده نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در محوطه‌های مسجد الاقصی به منظور تامین امنیت شهرک‌نشینان در جریان تعرض به این مسجد خبر داد.

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، درگیری‌ها بین اشغالگران صهیونیست و مردم فلسطین افزایش یافته و در دو روز گذشته ه نظامیان صهیونیست به نمازگزاران روزه دار در مسجدالاقصی و وقوع درگیری در کرانه باختری و قدس اشغالی، بیش از ۳۵۰ فلسطینی زخمی و بیش از ۵۰۰ فلسطینی بازداشت شدند.

پس از این درگیری‌ها همه نهاد‌های فلسطینی و نیرو‌های مقاومت واکنش نشان داده و یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم کردند.

جنبش جهاد اسلامی: فلسطینی ها چاره ای جز مقابله با  اشغالگری ندارند

داود شهاب، از سران جنبش جهاد اسلامی گفت: فلسطینی ها چاره ای به جز مقابله و رویارویی با اشغالگری اسرائیل را ندارند.

۲ سال پیش
القسطل: شمار اسیران فلسطینی به بیش از چهار هزار نفر رسید

خبرگزاری فلسطینی القسطل در گزارشی به مناسبت روز اسیر فلسطینی، گزارش داد: شمار اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ۴ هزار و ۴۵۰ نفر از جمله ۳۲ زن رسیده است.
بر پایه این گزارش، از ۳۲ زندانی زن، یک دختر خردسال از اهالی قدس هم حضور دارد. شمار کودکان و خردسالان در زندان‌های رژیم اشغالی به حدود ۱۶۰ کودک و تعداد اسرای بازداشت اداری (بدون تفهیم اتهام و محاکمه) ۵۳۰ نفر است.

باشگاه «الاسیر» در بیانیه‌ای به مناسبت روز اسرای فلسطینی اعلام کرد اشغالگران از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۱۴۰ فلسطینی را بازداشت کرده اند و بازداشت‌ها در ماه مارس و با آغاز ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

۲ سال پیش
حماس: اراده ما شکسته نخواهد شد

حماس: اراده و عزم ما در پاسخ به تجاوز و حفاظت از سرزمین و اماکن مقدس شکسته نخواهد شد. تشدید دشمنی و تلاش اشغالگران برای هتک حرمت مسجد الاقصی و کنترل آن موفق نخواهد بود.ما به مردم خود که از مسجد الاقصی دفاع می‌کنند درود می‌فرستیم و دست پاک آنها را تا خنثی شدن کامل نقشه های شوم اشغالگران بیت المقدس محکم خواهیم گرفت.

۲ سال پیش
تصاویری از تجمع در دانشگاه الخلیل در حمایت از اسرای فلسطینی و مسجد الاقصی

خبرگزاری فلسطینی سند در حساب کاربری خود در یوتیوب تصاویری از تجمع در دانشگاه الخلیل به منظور حمایت از مسجدالاقصی و اسرای فلسطینی منتشر کرد. شرکت کنندگان در این تجمع بر مبارزه برای آزادی اسرا و اعلام همبستگی با آنان تاکید کردند.

۲ سال پیش
تخلیه ساحلی در نزدیکی شمال غزه

نیو پرس به نقل از منابع صهیونیستی نوشت: اشغالگران در حال تخلیه شهرک نشینان و توریست‌ها از ساحل دریای شهرک «زیکیم» در مجاورت شمال نوار غزه هستند.

۲ سال پیش
ادعای بنت: برای مقابله با هر سناریویی آمادگی داریم

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از تنش در مسجد الاقصی ادعا کرد: برای آرام کردن اوضاع تلاش می کنیم و دستگاه های امنیتی آماده مقابله با هر سناریویی هستند.

۲ سال پیش
حمله نظامیان صهیونیست به امدادگران و خبرنگاران

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی القدس الیوم از حمله نظامیان صهیونیست به خبرنگاران و امدادگران و ممانعت از انجام وظیفه آنها خبر داد.

۲ سال پیش
شنیده شدن صدای انفجار و آژیر خطر از شهرک‌های اطراف غزه

خبرنگاران خبرگزاری المیادین تایید کردند در مناطق اطراف غزه صدای آژیر خطر به گوش می‌رسد. 

پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در این شهرک‌های اطراف غزه خبرنگاران المیادین تایید کردند صدای انفجار هم به گوش رسیده است.

خبرگزاری الجزیره به نقل از منابع صهیونیستی اعلام کرد این آژیر به دلایل اشتباهی به صدا درآمده است.

۲ سال پیش
پاکسازی مسجد الاقصی بعد از حملات صهیونیست ها

پایگاه خبری القدس البوصله گزارش داد: فلسطینیان پس از حملات صهیونیست ها به مسجد الاقصی به پاکسازی صحن ها پرداختند و فضا را برای برگزاری نماز ظهر آماده کردند.

۲ سال پیش
مقام صهیونیست: هرکسی امنیت را به خطر بیاندازد به شدت مورد حمله قرار می‌دهیم

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: پلیس (نظامیان صهیونیست) هر کسی را که علیه اسرائیلی‌ها تروریسم انجام دهد، به شدت مورد حمله قرار خواهد داد.

۲ سال پیش
حماس: قدس و مسجد الاقصی خط قرمز ما هستند

به گزارش خبرگزاری آناتولی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» امروز (شنبه) اعلام کرد که از بیم تشدید اوضاع در ماه رمضان و با توجه به تداوم جنایات اسرائیل در شهر قدس و مسجد الاقصی با تعدادی از کشورهای منطقه و یکی از مقامات سازمان ملل تماس گرفته است.»

بر اساس بیانیه حماس، این مطلب در سخنان عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی حماس، در مراسم ماه رمضان که این جنبش خارج از فلسطین برگزار کرده بود، بیان شد.

الرشق افزود: جنبش حماس به همه میانجی‌ها و کشورها پیام داده است که قدس و مسجد الاقصی خط قرمز هستند و با هر گونه اقدام تحریک آمیزی مقابله خواهد شد. ما به دنبال جنگ جدید در غزه نیستیم و مقاومت همه تحولات را دنبال می کند و دستش روی ماشه است، زیرا ما یک ملت هستیم و اگر مقدسات ما هتک حرمت شود، مردم ما در همه مناطقی که حضور دارند به وظیفه دفاع از آنها عمل خواهند کرد.»

۲ سال پیش
پاپ خواستار ورود آزاد به اماکن مقدس قدس شد

خبرگزاری فرانسه: پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک با اشاره به درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان خواستار ورود آزاد به اماکن مقدس در قدس و شنیده شدن  صدای صلح طلبی مردم فلسطین شد.

۲ سال پیش
جنبش فتح: یورش به مسجدالاقصی، نتیجه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است

اسامی القواسمی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره، درباره یورش نظامیان اشغالگر به مسجدالاقصی گفت: ما شاهد تروریسم اسرائیل هستیم. اینها باند اشغالگر اسرائیلی هستند که ادعای دموکراسی دارند. آنچه رخ می دهد لگدمال کردن شرافت حاکمان عرب و مسلمان است. این شرایط نتیجه طبیعی عادی سازی روابط با اشغالگران و استقبال گرم از سران اشغالگر در پایتخت های عربی است. اینها نتیجه برافراشته کردن پرچم اسرائیل بر روی برج هاست. این نتیجه طبیعی، بی توجهی عرب ها به نخستین قبله و سومین حرم است. اما این خانه، خدایی دارد که از آن حفاظت می کند. خداوند روی زمین شیرمردان و شیرزنانی دارد که از این مسجد حفاظت می کنند.

۲ سال پیش
خطیب مسجد الاقصی: جنایات و وحشیگری های رژیم صهیونیستی گواه آشکاری بر دروغگویی آن است

خطیب مسجد الاقصی اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیست همچنان در برابر دیدگان جهانیان و بدون هیچ گونه بازدارندگی و مجازاتی به مسجد الاقصی یورش می برد و به آن بی حرمتی می کند و این جنایات, نشانه روشن و آشکار دروغگویی این رژیم درباره قصد و نیتش برای حفظ آرامش است.

شیخ عکرمه صبری گفت: حملات و وحشیگری های رژیم اشغالگر علیه فلسطینی های ساکن قدس مهر تأییدی بر اهداف و نیات باطنی آن برای تسلط برمسجد الاقصی است. رژیم اشغالگر به زنان، کودکان و بیمارانی که در مسجد جامع القبلی در داخل مسجد الاقصی محاصره شده اند و در آنجا گیر افتاده اند، حمله می کند.

۲ سال پیش
تکبیرهای نمازگزاران در مسجدالاقصی پس از عقب نشینی نیروهای اشغالگر
اداره اوقاف اسلامی در بیت المقدس از پایان یورش بیش از ۵۰۰ یهودی افراطی به مسجد الاقصی خبر داد.
۲ سال پیش
افزایش شمار مجروحان یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی

هلال احمر در بیت المقدس اعلام کرد: شمار زخمی های حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در مجاورت مسجد الاقصی به نوزده تن رسید.

۲ سال پیش
واکنش اردن به اقدامات تنش آمیز رژیم صهیونیستی

وزارت امور خارجه اردن اعلام کرد: گام‌های تنش‌آمیز رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی تشدید خطرات و نقض مذموم قوانین و غیرقابل قبول است. «اسرائیل» مسئولیت کامل پیامد‌های جدی تشدید تنش در مسجد الاقصی را بر عهده دارد.

 

۲ سال پیش
هنیه: تسلیم ظلم صهیونیست‌ها نمی‌شویم

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد به همه طرف‌هایی که با ما تماس گرفتند اطمینان دادیم که مسجدالاقصی تنها مال ماست و تسلیم ظلم صهیونیست‌ها نمی‌شویم. همچنین تاکید کردیم که در نبرد آشکار با اشغالگران به دفاع از بیت المقدس ادامه خواهیم داد و هر چقدر هم که طول بکشد، آن را به نفع خود حل خواهیم کرد.

۲ سال پیش
هشدار نیرو‌های اشغالگر در شهر قدیمی، در میان درگیری با جوانان در دروازه‌های مسجد الاقصی

هشدار به اسرائیل

هشدار نیرو‌های اشغالگر در شهر قدیمی

مردم فلسطین

۲ سال پیش
حازم قاسم: نبرد تا زمان بیرون راندن اشغالگران ادامه خواهد داشت

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس در توئیتی نوشت: قهرمانی بزرگ نگهبانان مرد و زن در صحن‌های مسجدالاقصی سرنوشت نبرد برای هویت مسجدالاقصی و قدس را به نفع ملتمان که مالکان این سرزمین و تاریخ آن و محق هستند، رقم خواهد زد. این نبرد تا زمان بیرون راندن اشغالگران از سراسر سرزمینمان، تشکیل کشور مستقل مان به پایتختی قدس و تحقق اهداف ملتمان در دستیابی به آزادی و حق بازگشت ادامه خواهد داشت.

۲ سال پیش
اداره اوقاف فلسطین خواستار اعلام بسیج مردمی در دفاع از مسجدالاقصی شد

شبکه تلویزیونی الجزیره در خبر فوری گزارش داد: اداره اوقاف فلسطین هشدار داد تهاجم به مسجدالاقصی مقدمه چینی برای اجرای توطئه اسرائیل در احداث معبد ادعایی هیکل بر روی آوار مسجدالاقصی است.

اوقاف فلسطین اعلام کرد تهاجم به مسجدالاقصی، عبور از خط قرمزهاست.

اداره اوقاف فلسطین افزود: سکوت در برابر تجاوزگری اسرائیل، سران اشغالگر را به تکمیل طرح تخریب مسجدالاقصی تشویق خواهد کرد. ما خواستار اعلام بسیج عمومی و تحرکات همه جانبه برای متوقف کردن تجاوزگری خطرناک علیه مسجدالاقصی هستیم.

۲ سال پیش
نتانیاهو خواستار اقدام فوری برای برقراری امنیت در قدس شد

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی ضمن حمایت از اقدام شهرک نشینان خواستار اقدام فوری شد. او در اظهاراتی خیف قدرس را ”پایتخت ابدی اسرائیل“ نامید.

۲ سال پیش
عقب نشینی نیرو‌های اشغالگر از بخش‌هایی از مسجد الاقصی

خبرگزاری شهاب اعلام کرد نیرو‌های اشغالگر قدس ساعاتی پس از محاصره المرابیتون در داخل نمازخانه القبلی از مسجد الاقصی عقب نشینی کردند.

نیرو‌های اشغالگر شروع به عقب نشینی از صحن‌های مسجد الاقصی کردند و در‌های مسجد القبلی و قبه الصخره بازگشایی شده است.

پلیس رژیم اشغالگر قدس اجازه ورود به بخش‌های دیگر مسجد الاقصی را به ارائه کارت شناسایی مشروط کرد.

۲ سال پیش
تشکیلات خودگردان خواستار حرکت فلسطینی‌ها به سوی مسجدالاقصی برای دفاع از آن شد

شبکه تلویزیونی المیادین در خبر فوری گزارش داد: نبیل ابوردینه سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین از فلسطینی‌ها خواست برای دفاع از مسجدالاقصی به طرف این مسجد حرکت و با تنش آفرینی خطرناک اسرائیل مقابله کنند.
ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین افزود: دولت اسرائیل را مسئول تنش آفرینی می‌دانیم و از واشنگتن می‌خواهیم تا با کنار گذاشتن سکوت خود، تجاوزگری را متوقف کند. سخنان نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل به هیچ وجه قابل قبول نیست و تلاشی برای قانونی کردن تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی است. ملت فلسطین با هر هزینه‌ای که باشد، اجازه عملی شدن این توطئه را نخواهد داد.

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز تاکید کرد بیانیه‌های صوری بین المللی و آمریکایی، اشغالگران را به تکرار جنایت علیه مسجدالاقصی و نمازگزاران فلسطینی تشویق کرده است.
این وزارتخانه افزود: تنش آفرینی اسرائیل، بی توجهی به واکنش‌های عربی و اسلامی و بین المللی است. از دولت آمریکا می‌خواهیم تا سکوت خود را کنار بگذارد و اشغالگران را متوقف کند و برای متوقف کردن تنش آفرینی اسرائیل، وارد عمل شود.

۲ سال پیش
نیروهای اشغالگر باعث وحشت کودکی در مقابل چشمان پدرش در مسجد الاقصی شدند
۲ سال پیش
نیروهای اشغالگر باعث وحشت کودکی در مقابل چشمان پدرش در مسجد الاقصی شدند
۲ سال پیش
بیانیه جبهه مردمی آزادی فلسطین در خصوص هجوم به مسجد الاقصی

جبهه مردمی آزادی فلسطین اعلام کرد مردم و مقاومت در برابر نقض اشغال قدس و مسجدالاقصی سکوت نخواهند کرد.

۲ سال پیش
هجوم ۵۴۵ شهرک نشین به صحن‌های مسجدالاقصی از ساعات ابتدایی صبح

اداره اوقاف اسلامی فلسطین اعلام کرد: ۵۴۵ شهرک نشین از ساعات ابتدایی صبح به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

پلیس رژیم اشغالگر قدس از دستگیری ۹ مرد جوان از صبح امروز تاکنون در مسجدالاقصی خبر داد.

۲ سال پیش
درگیری بین جوانان و نیروهای اشغالگر در شهر قدیمی بیت المقدس اشغالی
خبرگزاری شهاب در حساب کاربری خود در تلگرام از آغاز درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر صهیونیست در منطقه قدیمی قدس اشغالی خبر داد.
۲ سال پیش
جهاد اسلامی: تجاوزات خطرناک به مسجد الاقصی به سمت رویارویی همه جانبه سوق می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری العهد، جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: تجاوزات و حملات مجدد به مسجد الاقصی از صبح امروز، نیات واقعی اشغالگران را آشکار می‌کند، اشغالگری که برای به انجام رساندن نقشه‌های تروریسم یهودی دست به اطلاعات غلط و فریبکاری می‌زند؛ و اگر این جنبش خواستار ادامه تجمع در الاقصی شده به خاطر این است که این تجاوزات و حملات خطرناک به سمت یک رویارویی همه جانبه سوق می‌دهد..

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که از وظایف خود برای حفاظت از الاقصی دست برنمی‌دارد و اشغالگران را مسئول این همه تجاوز و تروریسم می‌داند که در مقابل چشم و گوش تمام جهان انجام می‌دهد.

همچنین از نظر جهاد اسلامی هیچ گونه قیومیت بر مسجد الاقصی اگر حفاظت واقعی از الاقصی را انجام ندهد و وظایف اصلی را برای جلوگیری از یهودی شدن الاقصی و توقف تخلفات انجام ندهد، ارزشی ندارد

از سوی دیگر، جمیل علیان از رهبران جنبش جهاد اسلامی به شبکه فلسطین الیوم گفت: ما به محافظان مسجد الاقصی مبارک درود می‌فرستیم و تاکید می‌کنیم که فلسطینی‌ها ابتکار عمل را به دست گرفتند و این یک نبرد همه جانبه با اشغالگر است.

۲ سال پیش
منابع عبری: عضو افراطی کنست انتقال دفترش را به باب العامود بررسی می‌کند

شبکه القسطل در خبری فوری به نقل از منابع عبری گزارش داد: ایتمار بن جبیر عضو کنست انتقال دفترش را از منطقه الشیخ جراح به باب العامود در قدس اشغالی بررسی می‌کند.

۲ سال پیش
حماس: موضوع آزادی زندانیان از زندان‌های رژیم اشغالی در رأس اولویت‌های ملی ما باقی خواهد ماند.

ما دشمن صهیونیستی را مسئول کامل جنایات سیستماتیک علیه زندانیان زن و مرد می دانیم. تداوم اشغالگری و آزار و اذیت نمایندگان مجلس قانونگذاری و بازداشت آنها جرم و نقض آشکار همه موازین است.

۲ سال پیش
واعظ مسجد الاقصی به یورش صهیونیست ها

واعظ مسجد الاقصی شیخ عکرمه صبری گفت: وحشیگری که اشغالگران علیه شهروندان بیت المقدس به کار می برند، نیت کنترل مسجد الاقصی را تأیید می کند.

۲ سال پیش
تعرض صهیونیست ها به صحن های مسجد الاقصی

۲ سال پیش
زخمی شدن ۵ صهیونیست در عملیات جوانان فلسطینی

جوانان فلسطینی با پرتاب سنگ یک اتوبوس شهرک نشینان صهیونیست را در نزدیکی «باب الاسباط» هدف قرار دادند که باعث زخمی شدن ۵ صهیونیست شد.

۲ سال پیش
قطع برق صحن های مسجدالاقصی

نظامیان اشغالگر صهیونیست پس از یورش برق صحن های مسجدالاقصی را قطع کردند. نگهبانان مسجدالاقصی نیز از طریق بلندگو‌ها درخواست کمک و حمایت از مسجدالاقصی می‌کنند.

۲ سال پیش
فراخوان جوانان فلسطینی برای عزیمت به مسجد الاقصی

جوانان فلسطینی طی فراخوانی از فلسطینیان در اقصی نقاط فلسطین درخواست کردند به مسجدالاقصی عزیمت کنند و تا زمان اتمام آنچه که «اعیاد پسح» نامیده می شود، در آن معتکف شوند.

فراخوان جوانان فلسطینی

۲ سال پیش
در درگیری‌های امروز در اطراف مسجدالاقصی ۱۷ نفر زخمی شدند

شبکه قدس الاخباریه نیز اعلام کرد که هم اکنون شهرک نشینان صهیونیست به نظامیان اشغالگر پیوسته و به مسجدالاقصی یورش بردند.نظامیان صهیونیست به نگهبانان زن مسجدالاقصی در نزدیکی دروازه‌های مصلی «قبه الصخره» در مسجدالاقصی حمله کردند.

جوانان غیرمسلح فلسطینی با سردادن شعار «با جان، با خون فدای تو می‌شویم ای مسجدالاقصی» با نظامیان صهیونیست مقابله می‌کنند. در این درگیری ها تاکنون ۱۵ فلسطینی زخمی شده اند. در همین حال، سازمان هلال احمر قدس گزارش داد: در درگیری‌های امروز در اطراف مسجدالاقصی ۱۷ نفر زخمی شدند که از این تعداد ۵ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

زخمی های فلسطینی

۲ سال پیش

کانال تلگرامی المسیره اعلام کرد که نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی دروازه «المطهره» یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی را بسته و مردم حاضر در آنجا را محاصره کردند. در همین حال، نظامیان اشغالگر صهیونیست به یک جوان فلسطینی در منطقه باب حطه در مسجدالاقصی حمله ور شدند.

۲ سال پیش
یورش صد‌ها نظامی رژیم صهیونیستی به حریم مسجدالاقصی

صد‌ها نظامی رژیم صهیونیستی صبح امروز، بار دیگر در راستای سیاست اشغالگری خود به صورت گسترده به حریم مسجدالاقصی یورش بردند و تعدادی از نمازگزاران فلسطینی در صحن‌های مسجد الاقصی را دستگیر کردند.

بعضی خبرگزاری‌ها اعلام کردند که تعدادی از شهرک نشینان صهیونیستی در منطقه دروازه غربی برای تدارک یورش به مسجدالاقصی تجمع کرده اند.

۲ سال پیش
آزادی مشروط فلسطینی‌های بازداشت شده در پی حمله صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از رئیس اداره امور زندانیان فلسطین، رژیم اشغالگر فلسطینی‌هایی را که در پی یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی بازداشت شده بودند، آزاد کرد به شرط اینکه به مدت دو هفته از مسجد الاقصی دور باشند.

۲ سال پیش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۴۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
ای صهیونیستهای خبیث ملعون کافر ای دشمنان ایران اسلامی بدانید و آگاه باشید که دلاور مردان مرد سپاه امت حزب الله علویون خیبر شکنان با شمشیر عدالت گستر ذوالفقار حضرت امام علی علیه السلام حیدر کرار سیف ذوالفقار القدس بر شما مشرکین ظالمین ستمگران فاسدین فاسقین کودک کشان مظلوم کشان شکنجه گران ضد حقوق بشران بی عدالتان نژادپرستان فاشیست صهیونیست اشغالگران و همپیمانان رذل منحوستان همچون آیه سوره والعادیات که در وصف امیرالمومنین امام علی ع صدیق شهید معصوم شجاع دل و سپاه لشکریانش در قرآن کریم گفته و نازل شده از طرف خداوند جل جلاله خواهند تاخت و باین حمله برق آسا و دلاورانه که از زمین آسمان دریا بر شما خبیثان شیاطین کافر صهیونیستی حمله خواهند کرد اسیر و نابودتان خواهند کرد و به زباله دان ملعونین تاریخ بشری پرتتان خواهند کرد که دیگر اثری از آثارتان بر روی نقشه فلسطین و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص باقی نخواهد ماند و آن زمان دیر نیست و واقع خواهد شد . نصر من الله و فتح قریب و بشرالمومنین . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
کاش یک کاری از دست ما بر می آمد.
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۷:۲۸ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
مرگ براسرائیل مرگ بر امریکا کودک کش همفکرانشان
Iran (Islamic Republic of)
ذره ای از وطن
۰۴:۵۲ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
باید ما مسلمانان جهان کاری کنیم که این یورش به پوزش تبدیل بشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
چرا عادت دارین ماستا بریزین تو قیمه! . مسئله اقتصادی بی عرضگی داخلی خودمون هس . مسئله ظلم و ستم فلسطینیا از ۱۰۰ سال پیش از زمان رضا شاه و پهلوی بوده تا الان چیزی نیس که الان میایین به موضوعات بی ربط مرطبتش میکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
شما که املای درست کلمات رو بلد نیستی بهتره ساکت بنشینی و ببینی عاقلان چی می گن و یاد بگیری
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۵۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
خدا نابود کنه اسراییل غاصب رو فلسطینیها هم به فرموده قران برای دفاع از خود وقتی این غاصبین وادمکشهای به انها تعدی کردن انها رد در مسجدالااقصی به قتل برسانید با توکل به خدا
ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم فان خزب الله هم الغالبون انشاالله به اذن الله ان فتحنا لک فتحا مبینا انشاالله به اذن الله اسراییل غاصب لانه عنکبوتی انشاالله به اذن الله نابود میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
زنده بادجوانان فلسطینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
اون سی چهل نفرو میگی؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
آره
درود فرستاد به اون 3 هزار جوان فلسطینی رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
اگه مسئولان اینقد که سنگ فلسطین وکشورای عربی به سینه میزنن کمی به فکر مردم خودمون بودن اوضاع الان این نبود که هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
همین فلسطین زمان جنگ ایران و عراق می گفتن
ایران دوست ماست
ولی عراق و صدام برادر ماست و حتی نیرو از فلسطین برای عضو شدن در ارتش عراق میومد
حالا فلسطین شده کاسه داغ تر از اش برا ما
خودمون کم مشکلات داریم
بعد سنگ فلسطین رو باید به سینه بزنیم
خواهشا این بازی رو تمومش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
شعر می گویی عزیز ؟ شعر نیاز به شعور دارد ! ما به عنوان انسان و مسلمان و حق طلب باید که سنگ فلسطین را به سینه بزنیم
خواهشا جنگ بین انسانیت و باور ها را با شکم پرستی و حیوانیت پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
شما از همانها نیستید که جنگ اکراین را تقبیح می کنید و جبهه گیری می کنند ولی در موضوع فلسطین و جهان اسلام 180 درجه مواضع مخالف می گیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
خب میخوان برن ،میخوان نرن ،به ما چه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
وجدانی در مورد اسرائیل و اکراین هم همین را می گویید؟ وجدان درد نمی گیرید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
فراخوان جوانان ایرانی برای اعزام به فلسطین کی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
بعد از پایان اعزام شما به اوکراین !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
جدا کی است ؟ همان طور که فراخوان فاطمیون و زینبیون و حشد الشعبی و . . . انجام گرفت ، اعلام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
نمیدونم ما دست از سر فلسطین یرنمیداریم یا برعکس
در هر صورت خودمون خیلی وضع فلاکت باری داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
اللهم اشفع کل مریض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
اینها دست برنمیدارند و باعث قوی شدن اسراییل شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
مفلوک کسی است که چنین خود را به ذلت و حقارت خطاب می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
یک مکان به صورت مجازی درست کنید تا شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بگذاریم توش. البته لعنت به هر کشور عربی و اسلامی که با این رژیم منحوس رابطه برقرار می کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
این همه کشور عربی و اسلامی ولی هیچکدوم نه جلوی اسرائیل ایستادن نه قطع روابط کردن بلکه با ارتباط و حمایت از صهیونیست های یهودی فقط باعث تحکیم موضع صهیونیست ها شدن، هدف اسرائیل خراب کردن مسجد الاقصی ساخت معبد هست بجای اون و همه کشور های اسلامی دربرابر این همه جنایات و توهین صهیونیست ها سکوت کردن. این همه کشور اسلامی حریف یه کشور جعلی به اسم اسرائیل نشدن جای تعجب و تاسف داره، اگر همه کشور های اسلامی متحد میشدن میتونستن فلسطین اشغالی رو آزاد کنن ولی دریغ ذره ای غیرت در بین برخی از کشور های عربی که ادعای اسلامی بودن دارن. هر سال این رژیم منحوس صهیونیستی داره گستاخ تر میشه و همه کشور ها فقط به تهدید گردن بسنده کردن و هیچ کار موثری انجام ندادن. باید یک بار برای همیشه غاصبان فلسطین قبله اول مسلمانان را از فلسطین اشغالی بیرون کرد. اسرائیل غده سرطانی هست که هر ماه و هر سال داره گسترش پیدا میکنه و اگر جلوی آن گرفته نشه باعث همسن عواقب تلخ میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
فلسطین ک مهم نیست !!!!!!!!!!!!
اونجا همیشه همینه !!!!!
مهم مردم مظلوم و جنگ زده و بدبخت و آواره و از خانه رانده شده و تحت فشار و بیچاره و ستم کشیده اوکراین اند !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
اولش نگرفتم اشتباه منفی دادمثبت مثبته
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۲۲:۴۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
تو کشته و مرده آمریکای خبیث هستی نه مردم اوکراین با این حرفا رد گم نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
اگر این تمسخر طرفداران اکراین است مثبت می گیرد که یک بام و دو هوا دارند ، و اگر جدی طرفداری از اکراین است و پشت کردن به فلسطین باشد 100 درصد منفی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
ایران اسلامی باید اسراییل صهیونیست را نابود کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
چشم در اولین فرصت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
کشور هنوز انتقام خون شهید سردار سلیمانی را با نابودی اسراییل نگرفته است و ما منتظریم اسراییل در مقابل خون شهید سلیمانی نابود گردد و کاری با مردم فلسطین نداریم این حق مردم ایران است که اسراییل نابود گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
همان شهید سلیمانی که به دروغ سنگش را به سینه می زنی فلسطین و سوریه و لبنان و ایران تلاش می کرد و جان خود تقدیم کرد . می فهمی ؟ دو یو ان درستند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
چرا صهیونیست ها رو نمی تونن از بین ببرن واقعا الحمدالله که شیعه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
تاکی ینفرینفرگشته دادن.همه باهم حمله کنید خسته ک شدن یدفه هجوم ببرید اسلحه هاروبگیرید و......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
ظاهراً غیر شیعه توان دفاع و مقابله ندارن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
مرگ بر اسراییل و خاءنین آنها در کشور ما ... اینقدر ساده لوح و احمق نباشید اینها خون پیامبر خودشون رو هم تو شیشه کردند ... اگر اسراییل بتواند تمام جهان ور بلعیده و تمام مردم کره زمین و مخصوصا مسلمونها رو هم به بردگی و استعمار خودشون درمیارن ... با وجود این قوم هیچ وقت روی خوشی رو نخواهید دید ...همانطور که هر ازچند گاهی مانند داعشی ها برخی از نقاط ایران رو سرزمین و قلمرو خودشون میدانند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
متاسفم واسه خودمان که نمیتونیم بریم با این کثافت های صهیونیست بجنگیم وازبرادر های هم دینمان حمایت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۴:۳۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
چرا میتونم وهروقت هم نیرو خواستند میریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
بشین بچه جون انگاری تو ایران زندگی نمیکنی و خبری از مردم خودت نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
گشنگی نخورده ایا اینها اثرات نون مفت خوردنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
راه باز جاده دراز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
اسقاطیل بدبخت حرفت چارتا جوون فلسطینی نمیشه خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ramwan
۱۳:۲۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
دمتون گرم ای مرد مظلوم فلسطین و مردم مظلوم یمن که گرفتار چه گرگ های خونخواری شده اید
از خداوند پیروزی شما دو ملت مظلوم را خواستارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
و مردم مظلوم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
به ایرانی ربطی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
ای بابا حالا یه مدت مسجد نرن ایناراهم جو گرفته فراخوان واسه کشته شدن جوانها میدن وقتی یه کار نمیشه چرا اسرار به ادامه دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
بیان برن مساجدما همه خالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
ولی اونی ک گنبدش زرده قبه الصخر است
مسجد الاقصی گنبدش تیره است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
از دولتمردان اعراب هیچ توقع نداشته باشین چون کشورهای عربی خودشون اشغال شدیی انگلیز وآمریکا هستن ولیکن بدون حضور نظامی انها بر عکس دولت فلسطین که اشغال شده توسط نظامیان صهیونیست بنابر این هیچ فرقی ندارن بعد جنگ جهانی اول ودوم اینها براساس پیمان سایکسپیکو وسان ریمو ولوزان تقسیم شدن ومستعمره های انگلیز وفرنسا .غرب شدن ...وحکومت این کشورها از طرف انگلیز وامریکا وفرنسا انتخاب شدن...بنابرن این اینها مطیعن ومتعهدن در قبال انگلیز وامریکا وفرنسا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
سلام ،

هیچ نیازی با درگیری نیست،
وقتی آنها داخل هستند ما بیرون هستیم ،
وقتی آنها بیرون هستند ما داخل هستيم،

#یوسف نبی
-
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
توبه گرگ مرگ است
آخرین اخبار