فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: بیش‌از ۹۰۰ تن کالای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان به این شهرستان اختصاص یافته که تا کنون ۷۱۰ تن آن بین شهروندان توزیع شده است.

علی شعبانی  گفت: کالا‌های اساسی توزیع شده در شهرستان ایرانشهر شامل برنج، روغن، شکر و گوشت بوده.

او گفت:با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت بازار باید در تهیه و توزیع کالا‌های اساسی مردم دقت بیشتری توسط اعضای کارگروه تنظیم بازار انجام شود.

فرماندار ایرانشهر  گفت: بدنبال ایجاد برخورد قهری با اصناف نیستیم و نظارت بر بازار نیز مردم محور است و روند تحقق مصوبات تنظیم بازار زیر نظر دستگاه‌های نظارتی بوده و امید است که همچنان شاهد همراهی لازم از سوی مردم و اصناف باشیم.

او  با تاکید بر تعامل بیشتر بین دستگاه‌ها گفت: اصلی‌ترین مشکلی که وجود دارد این است که هماهنگی بین اعضای کارگروه تنظیم بازار شهرستان وجود ندارد که انتظار می‌رود همگی اعضا با یکدیگر هماهنگ و امورات را جهت رفاه مردم جلو ببرند.

شعبانی اطلاع رسانی فعالیت‌های کارگرو تنظیم بازار را مهم توصیف کرد و گفت: یکی از عمده مشکلاتی که وجود دارد عدم اطلاع‌رسانی بموقع از جذب و توزیع اقلام تنظیم بازار است که به صورت کافی و جامع به مردم اطلاع‌رسانی نمی‌شود که انتظار می‌رود با خبرگزاری‌های رسمی مصاحبه و اعلام شود.

او گفت:  تعداد موجود مباشرین توزیع اقلام مورد نیاز مردم برای تنظیم بازار پاسخگو نیست که باید با توجه به گستردگی و پراکندگی ایرانشهر نیاز است این مورد چند برابر شود.

نماینده عالی دولت در ایرانشهر با تاکید بر نظارت بیشتر بر بازار  گفت: انتظار است دستگاه‌های ذیربط با محتکرین و کسانی که اقلام و کالا‌های اساسی مردم را قاچاق می‌کنند شناسایی و با اشد مجازات برخورد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار