مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چابهار گفت: طی ۲۲ روز سال‌جاری ۱۳۴ تُن روغن خوراکی در ۲۶ مکان شهری و هفت نقطه روستایی شهرستان چابهار توزیع شد.

نورالدین میرلاشاری  گفت: علاوه بر روغن‌های توزیع شده، ۲۸ تُن روغن هم موجودی انبارها است و ۲ محموله ۲۴ تنی مجموعا ۴۸ تُن خریداری و در حال حمل است که به‌زودی توزیع خواهد شد.

او گفت: شهروندان چابهار هیچگونه نگرانی برای تامین روغن خوراکی نداشته باشند، و  براساس برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده، همکاری اعضای ستاد تنظیم بازار و به ویژه استانداری سیستان و بلوچستان و فرمانداری چابهار با هدف تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها انواع کالای اساسی در اسرع وقت تامین و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و به‌زودی بازار کالای اساسی اشباح و بیش از نیاز مردم، کالا در دسترس قرار خواهد گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چابهار گفت: طی یک ماه اخیر ۱۵۴ تُن مرغ توزیع و هم اینک ۲۸ تُن موجودی انبارها است که توزیع می‌شود.

او به توزیع ۱۹۰ تُن شکر، ۱۹۵ تُن برنج، چهار تُن تخم مرغ و ۷۶ تُن مرغ گرم به‌صورت زنده و همچنین ۲۰ تُن روغن و ۴۰ تُن شکر ویژ صنف و صنعت اشاره و گفت: پنج بازرس برای تنظیم بازار و نظارت برای رسیدن کالا به دست مصرف کننده فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار