فرماندار نیکشهر گفت:در حال تلاش هستیم با دستور قضایی کالاهای کشف شده مستقیم وارد بازار شود.

 مجیب حسنیگفت: ۲ مورد احتکار کالای اساسی کشف و با هماهنگی و اقدامات قانونی به شبکه عرضه تزریق شده است و حدود ۵۰ تن روغن قاچاق نیز در شهرستان نیکشهر کشف شده که با رایزنی صورت گرفته در حال تلاش هستیم با دستور قضایی مستقیم وارد بازار شود.

او گفت: در تلاش هستیم با افزایش اهرم‌های نظارتی تخلفات حوزه بازار به حداقل برسد، نسبت به برخی از مراکز عرضه تجدید نظر خواهد شد و تا کنون از ۲ مرکز عرضه‌ی شکر و برنج حمایتی و ۳ مرکز عرضه روغن و همچنین میزان موجودی برخی از کالا‌ها در سطح بازار بازدید بعمل آمد.

فرماندار نیکشهر گفت: کماکان قاچاق روغن بزرگترین آسیب به حوزه‌ی بازار است که امیدواریم با افزایش اهرم‌های کنترلی در سراسر استان و مبارزه قاچاق سازمان یافته در تامین نیاز اولیه مردم گام‌های موثرتری برداشته شود.

حسنی گفت: ۳۷۹ تُن کالای اساسی تنظیم بازار از ابتدای سال‌جاری تاکنون شامل روغن، شکر، مرغ و گوشت منجمد گوساله در نیکشهر جذب، بخشی از کالا‌ها توزیع شده و همچنان عرضه کالا در بازار ادامه دارد.

فرماندار نیکشهر ادامه داد: ۴۵ تُن شکر مصرف خانوار در حال توزیع در سطح شهرستان است، همچنین شکر اصناف ۱۵ تن خریداری و در حال حمل است که به‌زودی توزیع می‌شود.

او گفت: با هدف رفاه حال شهروندان و کاهش صف‌ها، مراکز توزیع شکر و روغن در مرکز شهرستان نیکشهر از ۲ به ۶ مرکز افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار