مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : در ۱۲ ماه پارسال بیش از ۳۰ هزار مسافر اتباع خارجی از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه وارد کشور شدند که نسبت به پارسال ۸.۵ برابر افزایش داشته است.

فریبرز کرمی گفت : استان کرمانشاه دارای پنج پایانه مرزی رسمی است که در پارسال ۳۰ هزار و ۱۴۱ مسافر خارجی از این پایانه‌های مرزی وارد کشور شده اند و نسبت به سال ما قبل خود با ورود سه هزار و ۵۳۵ مسافر اتباع خارجی شاهد رشد ۸.۵ برابری بوده ایم.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ۲۱ هزار مسافر ایرانی از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه وارد کشور شده اند که نسبت به پارسال رشدی ۲.۵ برابری داشته است.

پنج برابر خروج مسافر ایرانی از پایانه‌های مرزی استان افزایش یافته بیش از ۴۶ هزار مسافر ایرانی از مرز‌های رسمی استان خارج و بیش از ۲۴ هزار مسافر خارجی از این مرز‌ها خارج شده اند که رشدی پنج برابری نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.

با توجه به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشور‌های همجوار از اهمیت بالایی برخوردار است این اداره‌کل طرح‌های عمرانی مختلفی را به منظور تسهیل ورود و ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و زائران انجام داده است.

نظام مراقبت بیماری‌ها بصورت کارآمد و قدرتمند در پایانه مرزی استان حاکم بوده و تمام اتباع ایرانی و خارجی در هنگام ورود به کشور بصورت دقیق مورد ارزیابی قرار گرفته و اتباع خارجی در صورت مثبت شدن تست کووید به کشور عراق بازگشت داده می‌شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.