مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : پارسال بیش از ۳۰ هزار اتباع خارجی از طریق پایانه‌های کرمانشاه وارد کشور شدند که نسبت به سال ۹۹ بیش از هشت و نیم برابر رشد داشته است.

فریبرز کرمی گفت : استان کرمانشاه دارای پنج پایانه مرزی رسمی است که در پارسال ۳۰ هزار و ۱۴۱ مسافر خارجی از این پایانه‌ها وارد کشور شدند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ورود این تعداد اتباع خارجی به کشور از طریق پایانه‌های استان نسبت به پارسال که سه هزار و ۵۳۵ نفر بود رشد ۸.۵ برابری را نشان می‌دهد.

پارسال ۲۱ هزار مسافر ایرانی از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه وارد کشور شدند که نسبت به پارسال ۲.۵ برابر رشد داشته است.

پنج برابر خروج مسافر ایرانی از پایانه‌های مرزی استان افزایش داشته بیش از ۴۶ هزار مسافر ایرانی و بالغ بر ۳۴ هزار مسافر خارجی از مرز‌های رسمی استان خارج شدند که در این خصوص هم با رشد پنج برابری نسبت به مدت مشابه پارسال روبرو بوده ایم.

با توجه به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشور‌های همجوار از اهمیت بالایی برخوردار است طرح‌های عمرانی مختلفی به منظور تسهیل ورود و ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و زائران انجام شده است.

نظام مراقبت بیماری‌ها بصورت کارآمد و قدرتمند در پایانه مرزی استان حاکم بوده و تمامی اتباع ایرانی و خارجی در هنگام ورود به کشور بصورت دقیق مورد ارزیابی قرار گرفته و اتباع خارجی در صورت مثبت شدن تست کووید به کشور عراق بازگشت داده می‌شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.