معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: راهپیمایی روز قدس براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در استان خوزستان برگزار می شود.

آقای نجاتی گفت: هرسال که پیش می‌رویم شرایط منطقه و موضوع فلسطین مهم‌تر می‌شود و باید این مبحث را باید با جدیت دنبال کنیم.

او می‌گوید: امام خمینی (ره) زمینه‌ساز حضور ملت‌های مسلمان در میدان دفاع از سرزمین‌های اشغالی فلسطین شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: امروز می‌بینیم که همه ملت‌ها در حمایت از فلسطین به میدان آمده‌اند که این خود یکی از دستاورد‌های امام‌خمینی (ره) در بیداری و آگاهی‌بخشی به ملت‌ها است.

به گفته این مقام مسئول هر جامعه و حکومتی که نامشروع باشد و به ملت اینچنینی ظلم کند، چیزی جز نیستی و نابودی نصیبش نخواهد شد.

آقای نجاتی با تأکید بر ضرورت پیگیری و انجام راهپیمایی روز قدس گفت: این راهپیمایی‌ها لازم است، اما کافی نیست، باید اندیشه، اما راحل و مقام معظم رهبری را در خصوص از بین رفتن این رژیم دنبال کنیم.

 معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان می‌گوید: جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی‌های پرشوری را در روز قدس برگزار می‌کند و در طول سال نیز برنامه‌هایی را به صورت جدی در دستور کار دارد.

این مقام مسئول گفت: کمترین کاری که ما می‌توانیم در استان خوزستان و شهر اهواز انجام دهیم اینکه راهپیمایی روز قدس را برگزار کنیم.

او گفت: در برگزاری راهپیمایی روز قدس براساس مصوبات ستاد ملی عمل خواهیم کرد و آن‌چیزی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود را انجام خواهیم داد.

نجاتی راهپیمایی روز قدس را  یکی از راهپیمایی‌های راهبردی عنوان کرد؛ چرا که همه ملت‌های آزادی‌خواه به تصاویر پخش شده از رسانه جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان خطاب به فرمانداران و بخشداران استان می‌گوید:فرمانداران و بخشداران برنامه روز قدس را به بهترین شکل ممکن با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار کنند تا شرایط برای حضور مردم تسهیل شود.

به گفته این مقام مسئول، سازمان اتوبوسرانی دستگاه‌هایی با سیستم خنک کننده را برای جابه‌جایی مردم به کار گیرد و پلیس راهنمایی و رانندگی برای افرادی که با خودروی شخصی در راهپیمایی حاضر می‌شوند، تمهیدات لازم را اتخاذ کند.

او مسیر راهپیمایی روز قدس را  از ٢٢ بهمن کوتاه‌تر دانست وگفت:  این جریان از خیابان امام غربی آغاز خواهد شد تا مردم به نمازجمعه برسند.

نجاتی از صدا و سیما خواست با ساخت برنامه‌های مختلف و نشست‌های خاص ابعاد اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی را برای مردم تشریح کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان  بر ضرورت استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه و روحانیون در جهت تشریح اهداف دشمن برای مردم تاکید کرد و گفت: نباید در این زمینه تنها به راهپیمایی اکتفا کرد و بهره‌گیری از همه روز‌ها برای شرح جنایات رژیم صهیونیستی الزامی است.

به گفته این مقام مسئول،   برگزاری راهپیمایی روز قدس تنها مختص به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیست و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری و همراهی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.