سپاه ولیعصر (عج) خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امروز انتفاضه فلسطین را فراتر از سرزمین‌های اشغالی به انتفاضه بین المللی تبدیل کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سپاه ولیعصر (عج) خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس اطلاعیه صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام انقلابی، راهبردی، حکیمانه و آینده نگرانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخرر مضان به عنوان «روز جهانی قدس» در چهل دومین سالگی خود با جهانی سازی «حمایت از فلسطین» و آرمان آزادسازی قدس شریف در نقطه اوج و بلوغ، امروز آحاد جوامع و ملل حق طلب، آزاده و ظلم ستیز را با خود همراه ساخته است و بیش از هر زمان دیگری نظام سلطه و صهیونیسم به ویژه رژیم پلید حاکم برایالات متحده آمریکا و پادو‌های منطقه‌ای آن را نگران و هراسناک کرده است.

 قصه پرغصه فلسطین که باطرح «معامله قرن» و شکل گیری اراده‌ای شوم و خیانت بار وارد مرحله نوینی شده است، امروز انتفاضه فلسطین را فراتر از سرزمین‌های اشغالی به انتفاضه جهانی و بین المللی تبدیل کرده است.

به یاری خداوندتوطئه ۷۰ ساله نظام سلطه و صهیونیسم ضدفلسطین به برکت مقاومت مردم مظلوم و بی دفاع آن و هوشمندی و حمایت‌های امت اسلامی به ویژه ملت ایران خنثی وهم اینک تفکرمقاومت اسلامی براساس وحدت، اخوت و بیداری اسلامی از آفریقا تا مدیترانه و فراتر از جغرافیای منطقه در قلب اروپا و آمریکا معادله مقاومت برابراستکبار و سلطه گری را در افق هزاره سوم، نوید بخش تحقق شعار راهبردی حضرت امام (ره) در (حذف اسراییل از صفحه روزگار) گردیده است.

در پایان به فضل الهی به برکت هوشمندی و بصیرت ملت ایران در لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حمایت ایرانیان از فلسطین مظلوم نشان خواهد داد مقاومت مسیر اصلی آزادسازی قدس بوده و رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین طرح معامله قرن و خائنینی که در پازل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نقش آفرینی و بازیگر شده اند را با پاسخ‌های قاطع و پشیمان کننده مواجه می‌سازد.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولیعصر (عج) خوزستان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.