مسئولان خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس پیام‌های جداگانه‌ای صادر کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان و روسای دستگاه‌های اجرایی در استان خوزستان پیام‌های جداگانه‌ای به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس صادر کردند.

روز جهانی قدس، مظهر ظلم ستیزی و وحدت امت اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پیامی روز جهانی قدس را گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیر است:

بسمه تعالی

روز جهانی قدس، مظهر ظلم ستیزی و وحدت امت اسلامی است که بی تردید ذره‌ای از مقاومت و ایستادگی در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس عقب نشینی نخواهند کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این ظلم و جنایت باقی نخواهد ماند و مقاومت پیروز خواهد شد.

این روز بزرگ و تاریخی که یادگار و میراث ارجمند امام راحل (ره) است، مرهمی بر درد‌ها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و گامی بلند در جهت خنثی سازی توطئه‌های اخیر و تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، در آستانه روز جهانی قدس، امسال اگر چه ملت عزیز ایران و جهان به دلیل شرایط خاص و درگیر با ویروس منحوس کرونا توفیق حضور در راهپیمایی این یوم الله را ندارد. ولی اقدامات جنایت بار رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و دیگر کشور‌های اسلامی و حمایت حامیان غربی، عربی آنان را محکوم کرده و حمایت و همبستگی خود را از مسلمانان بی دفاع فلسطین اعلام می‌دارید، امیدوارم بزودی شاهد آزادی قدس شریف از چنگال رژیم اشغالگر صهیونیستی و از میان رفتن بساط ظلم و جنایت گروه‌های تروریستی، افراطی و تکفیری و حامیان آنان در کشور‌های اسلامی خواهیم بود.

مردم بی دفاعی که با مشت‌های گره کرده از سرزمین شان دفاع می‌کنند

پیام محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس شریف

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز مسئله‌ی فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است. رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی»

اگر روزی در جهان اسلام برای تظلم خواهی و فریادرسی مسلمانان در برابر جورو ستم و تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی وجود داشته باشد، به مانند روز قدس این یادگار گرانقدر حضرت امام (ره) وجود ندارد نامگذاری و تعیین روز قدس، اوج بصیرت و تدبیر آن بزرگ مرد تاریخ برای حمایت از حقوق مسلم مردم فلسطین در دفاع از سرزمین و اعتقاداتشان است مردم بی دفاعی که با مشتهای گره کرده در برابر سلاحهای اهدایی شیاطین شرق و غرب همه هستی خود را تقدیم تا دین خود و سرزمین مقدسشان از لوث شرارت مصون بماند.

امروزه بیش از هر دوران دیگری ثمره و نتیجه نهال کاشته شده توسط حضرت امام خمینی (ره) را در منطقه و در محور مقاومت می‌بینیم که ابرقدرت‌های جهان و دنباله‌روهای منطقه‌ای آن‌ها توان نادیده گرفتن این قدرت و رهبری این محور، یعنی جمهوری اسلامی ایران را ندارند و می‌دانند که با این تدبیر و درایت، مسئله فلسطین به مسئله و خواست دنیای اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده و می‌رود تا بساط رژیم کودک کش منطقه همچون اربابانشان برچیده شود.

امسال گرچه راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود و با توجه به مسأله شیوع جهانی ویروس کرونا مردم ما حسب تصمیم مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل خواهند کرد، اما این روز هیچ‌گاه از یاد و اذهان مسلمانان جهان پاک نخواهد شد و ملت بیدار ما نخواهد گذاشت اهمیت مسئله فلسطین و مظلومیت قدس شریف در سایه بحران جهانی کرونا مغفول واقع شود.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران عزیز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشأن آزادسازی قدس شریف، جبهه مقاومت و سپاه قدس و تاکید بر لزوم انسجام محور مقاومت تحت رهبری امام المسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای تا آزادی قدس شریف و در حمایت از حقوق از دست رفته ملت فلسطین محکم و استوار خواهیم ماند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.