سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان قزوین گفت: ۱۵۰ حامی به صورت مستمر و غیرمستمر بهزیستی را همراهی می‌کنند.

علی دهباشی‌پور گفت: در حال حاضر ۲۸۰ کودک تحت حمایت طرح حامی هستند که ۱۵۰ حامی به صورت مستمر و غیرمستمر بهزیستی را همراهی می‌کنند.

به گفته وی، هم اکنون ۳۰۰ کودک نیز چشم انتظار یاری حامیان و خیران هستند.

موسسه‌های خیریه همواره در کنار اداره کل بهزیستی استان بوده‌اند و این پویش با یاری موسسات غیردولتی و خیریه تحت نظارت برگزار می‌شود.

خیرین و نیکوکاران استان قزوین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای دستگیری از نیازمندان به شماره حساب ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ نزد بانک مرکزی و شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ و همچنین شماره شبا ۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ واریز کنند.

دهباشی‌پور با اشره به برگزاری پویش "ضیافت مهربانی" در استان گفت: این پویش با تکیه بر مشارکت‌های مردمی از ۱۴ فروردین، همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تا عید سعید فطر ادامه دارد.

مهم‌ترین رویکرد سازمان بهزیستی حمایت و خدمات‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، افراد دارای معلولیت و زنان بی‌سرپرست است؛ از این رو در راستای استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت‌های مردمی، پویش ضیافت مهربانی در استان قزوین اجرا می‌شود.

در طرح ضیافت مهربانی ماه مبارک رمضان، افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی‌سرپرست در اولویت ارائه خدمات قرار دارند.

در این پویش اقلام غذایی، بهداشتی، کمک‌هزینه معیشت، غذای گرم، هزینه درمان، ازدواج و جهیزیه جمع‌آوری و بین مددجویان نیازمند توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.