رئیس بهزیستی شهرستان البرز گفت: طرح ضیافت مهربانی به مناسبت ماه مبارک رمضان به منظور کمک به نیازمندان اجرا می‌شود.

شیرین فرازمند گفت:  در قالب طرح ضیافت مهربانی فرماندار و معاونان، نمایندگان مجلس، امام جمعه و مسئولان شهرستانی از خانواده‌های تحت پوشش اداره بهزیستی برای مرتفع کردن مشکلات و نیاز‌های آنان بازدید می‌کنند.

 تهیه سبد غذایی، برگزاری مراسم افطاری خاص افراد توسط خیرین، معرفی رایگان مددجویان به پزشکان داوطلب، برگزاری نشست شورای مشارکت‌های مردمی، هماهنگی با شرکت‌ها جهت حمایت بیشتر از افراد نیازمند و برنامه ریزی و هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط برای  جمع آوری زکات فطره از دیگر بخش‌های طرح ضیافت مهربانی است.

فرازمند همچنین از اجرای طرح کودکان حامی خبر داد و گفت: در این طرح فرزندان تحت پوشش در سنین متفاوت از تولد تا ۱۸ سالگی توسط افراد خیرخواه، در زمینه‌های تحصیلی، درمانی و معیشتی مورد حمایت قرار گرفته و ماهانه مبالغی به حساب آنان واریز می‌کنند.

وی، اجرای طرح داوطلبین را نیز از دیگر بخش‌های خدمات خیریه بهزیستی در این ایام عنوان کرد و گفت: داوطلبان یکی از اهرم‌های موثر و یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های اداره بهزیستی و ستون اصلی آن هستند و یکی از روش‌های کمک به این سازمان، فعالیت داوطلبانه است.

رئیس بهزیستی شهرستان البرز همچنین با اشاره به اجرای طرح شکرانه سلامت، گفت: در این طرح کارکنان ادارات از طریق اهدای چهار رقم آخر فیش حقوقی و یا رقم‌های دلخواه از طریق حوزه مالی مبالغ را جمع آوری و به حساب مشارکت‌های بهزیستی واریز می‌کنند.

خیران و داوطلبان می‌توانند کمک‌های خود به مددجویان بهزیستی را به شماره حساب شبای شماره شبای مشارکت IR۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار