مراسم بزرگداشت شهدای روحانی حادثه حرم رضوی از سوی تیپ ۸۳ رزمی تبلیغی امام صادق (ع) در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین حسین جوشقانیان در این مراسم در سخنانی گفت: در دفاع مقدس روحاینت بالاترین شمار شهدا را در جبهه‌های حق علیه باطل داشته و همواره در میدان‌های مختلف خدمت به مردم ایران حضور داشته است.

استاد حوزه علمیه قم گفت: طلاب جهادی و جهادگران بدون چشم داشتی در معرکه‌های مختلف در صحنه خدمت رسانی به مردم حضور می‌یابند و در حقیقت عاملی برای امیدوار بودن جامعه به شمار می‌روند که از این افراد می‌بایست حمایت شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین جوشقانیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دارایی و اصلانی از شهدای  حرم مطهر رضوی گفت: دشمنان کشور و اسلام نمی‌توانند با ریختن خون شهدا، نظام اسلامی را تضعیف کنند؛ بلکه این شهادت‌ها موجب می‌شود انقلاب اسلامی با قدرت بیشتری مسیر خود را ادامه دهد.

او گفت: این عزیزان با زبان روزه در حرم مطهر رضوی و با لباس سربازی امام زمان (عج) پس از انکه سالیان دراز در مسیر محرومیت زدایی و خدمت به مردم تلاش کردند به درجه رفیع شهادت رسیدند که سعادتی بالاتر از این نیست.

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه شهادت بالاترین حسن عاقبت به خیری است گفت: شهادت در حقیقت مرگ تاجرانه است چرا که انسان با شهادت متاع خود که همانا حیات و زندگی است را به بهترین خریدار می‌فروشد و خانواده‌های شهدا نیز نباید احساس کنند که با رفتن عزیزشان خسارت دیده و ضرر کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار