مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک فروشگاه بزرگ فرش در شیراز به علت گرانفروشی به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

غلامرضا سالاری گفت: طی بازدید سرزده گشت مشترک تعزیرات حکومتی از این فروشگاه، تخلف گرانفروشی انواع فرش در این مرکز تجاری محرز و پرونده گرانفروشی برای متصدی این فروشگاه تشکیل شد.

به گفته او، با توجه به میزان تخلف کشف شده، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۸ میلیارد ریالی فروشگاه متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد تا تخلفات گرانفروشی را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۳۲۳۴۰۰۰۰ اتاق اصناف گزارش کنند تا نسبت به بررسی موضوع اقدام و متخلفان اعمال قانون شوند.

قاچاقچی دام در لارستان تعزیر شد

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک منزل مسکونی روستایی واقع درحومه شهرستان لارستان که محل دپوی دام جهت قاچاق به خارج از کشور بود شناسایی شد.

سالاری گفت: مامورین نیروی انتظامی طی بازرسی از محل تعداد ۱۵۰ راس گوسفند را کشف و ضبط و یک نفر را در این رابطه بازداشت کردند.

او از تشکیل پرونده تعزیراتی در این رابطه خبر داد و اضافه کرد: طی تحقیقات انجام شده در شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان، تخلف متهم محرز و نهایتا وی به پرداخت جریمه نقدی به میزان دو میلیارد و سیصد میلیون ریال در حق دولت و ضبط دام مکشوفه محکوم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
گرانفروشی که همه جایی کشورمون هست فقط مختص شیراز نیست انایی که ب دام قانون میفتن کسی یا کسانی لوشون میدن اگر نه پلیس چ میدونه کدام فروشنده متخلف یا کدام خودور مواد مخدر داره اینارو کسی یا کسانی لو میده
آخرین اخبار