مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با انتقاد از کمبود شدید نیرو در این مرکز، گفت : در حال حاضر یک سوم چارت اداری پزشکی قانونی نیرو در اختیار داریم و امورات استان را پیش می‌بریم.

سلیم خانی در تشریح اقدامات پارسال پزشکی قانونی از راه اندازی دو مرکز پزشکی قانونی سرپل ذهاب و جوانرود و راه اندازی مرکز رادیولوژی پزشکی قانونی به عنوان مهم‌ترین این اقدامات یاد کرد و گفت : خوشبختانه پارسال توانستیم دو مرکز پزشکی قانونی در دو شهرستان سرپل ذهاب و جوانرود افتتاح کرده و خدمات رسانی به مردم این دو شهرستان را بهبود ببخشیم.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از طرفی مرکز رادیولوژی پزشکی قانونی استان پارسال راه اندازی شد که کمک خوبی در بحث شناسایی تخلفات در حوزه تصادفات ساختگی و یا بررسی اجسادی است که گلوله خورده اند، داشت.

امسال راه اندازی مرکز پزشکی قانونی شهرستان صحنه و ساخت آمفی تئاتر پزشکی قانونی را در برنامه داریم.

راه اندازی سوله بحران در آرامستان کرمانشاه ضرورت دارد در این زمینه رایزنی‌ها در حال انجام است و امیدواریم در صورت همکاری و مساعدت شهرداری بتوانیم کلنگ این مرکز را امسال به زمین بزنیم.

این مکان در بحران‌هایی مانند زلزله که اجساد بسیاری به همراه دارند به کار می‌آید و زمانی که سردخانه‌های بیمارستان‌ها و پزشکی قانونی جوابگو نباشد، اجساد در این مکان نگهداری می‌شوند.

ین مرکز حداقل در زیربنای ۵۰۰ متر مربع باید احداث شود و برای راه اندازی آن اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان نیاز است که در صورت تامین کار‌های مربوط به آن انجام می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.