سرپرست شرکت توزیع برق فارس گفت: برای پایداری شبکه برق از تمام ظرفیت در ایام پیک بار استفاده می‌شود.

حمیدرضا جلایر، پیرو برنامه‌های پاسخگویی بار ابلاغی صنعت برق کشور در سال ۱۴۰۱ و رهنمود‌های مقام عالی وزارت نیرو در نشست تخصصی مدیران صنعت برق کشور، در جلسه آمادگی برای گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۱، بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات شرکت برای مدیریت مصرف و پایداری شبکه برق در ایام پیک بار امسال تاکید کرد.

او، تامین برق مطمئن و پایدار برای تامین رفاه و آسایش شهروندان را اولویت اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس عنوان کرد.

سرپرست شرکت توزیع برق فارس گفت: با برنامه ریزی گسترده و تلاش جهادی کارکنان این شرکت موفق شدیم در ایام تعطیلات نوروز به صورت ۲۴ ساعته وظیفه تامین برق پایدار در سطح استان را به خوبی انجام داده و مشکلات و خاموشی‌های ناخواسته پیش آمده در شبکه توزیع نیروی برق فارس در سریعترین زمان ممکن رفع و عادی سازی شبکه صورت پذیرفت.

او از آمادگی شبانه روزی نیرو‌های متخصص و عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس جهت گذر مطلوب از تابستان پیشرو خبر داد.

جلایر گفت: برنامه ریزی موثر برای عبور از پیک بار تابستان از اولویت‌هاست و درصددیم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات، میزان مصرف را کنترل و پایداری شبکه برق را در این ایام مدیریت کنیم.

او مکاتبه با مسئولان استانی و شهرستانی برای انجام توافق و مبادله تفاهمنامه با مشترکان در طرح‌های کشاورزی، صنعتی، تجاری، به کارگیری مولد‌های اضطراری، جایگاه‌های CNG، بازدید مستمر از وضعیت شبکه و تاسیسات برق در استان، بررسی وضعیت هوشمندسازی و نصب کنتور‌های فهام و عملکرد کنتور‌های کشاورزی در شهرستانها، پیگیری برای تعویض کنتور مشترکان خانگی پر مصرف، مکاتبه با اداره‌های اوقاف، آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی استان، انجام اقدامات فرهنگی از طریق ارسال پیامک، رسانه، فضای مجازی، تهیه موشن و انیمیشن و... را از دیگر اقدامات توزیع برق فارس برای ارتقاء آمادگی مواجهه با ایام پیک بار اعلام کرد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: به منظورآگاه سازی شهروندان از راهکار‌های مدیریت مصرف برق و کاهش بارمصرف در ساعات اوج بار، بهره گیری از برنامه‌های وسیع فرهنگی و آموزشی در فضای مجازی، همچنین رسانه‌های جمعی و اصحاب رسانه نیز در دستور کار قرار دارد.

جلایر همکاری و مشارکت کلیه مشترکان برق فارس وحمایت و همراهی مقامات استانی و نخبگان محلی در اعمال راهکار‌های مدیریت مصرف و گذرموفق از پیک بار تابستان امسال را بسیار حائز اهمیت دانست.

او گفت: با مشارکت و همکاری گسترده تمامی مردم استان بتوانیم بدون بروز کوچکترین خللی در تامین برق پایدار و خدمت رسانی بهینه، از پیک تابستان امسال هم عبور کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار